Dentsu осталось без главы

Президент японского рекламного агентства Dentsu Тадаси Исии объявил об уходе из компании после скандала с переработками, которые привели к гибели одной из сотрудниц.

«Я беру на себя всю ответственность за этот случай. В связи с этим я подаю в отставку со своего поста», – приводит слова Исии Nikkei.com.

Тадаси Исии (слева) признает свою вину

В ноябре этого года Dentsu обвиняли в занижении данных по количеству переработок, что довело сотрудницу до самоубийства. По итогам проверки выяснилось, что более 30 человек в своих отчетах занизили реальное время, которое они отработали за месяц, более чем на 100 часов.

Добавим, что по японским законам в стране действует 40-часовая трудовая неделя. При этом сотрудники Dentsu, согласно трудовому соглашению, могут брать сверхурочные, однако не более 70 часов в месяц.


Подробнее: http://adindex.ru/news/hr/2016/12/29/156952.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...