Dentsu Aegis Network Ukraine запускает кейс-чемпионат Media Challenge

Коммуникационная группа Dentsu Aegis Network Ukraine вместе с компанией Toyota-Ukraine приглашают всех студентов и выпускников ВУЗ-ов принять участие в образовательном проекте в сфере рекламы и медиа «Media Challenge».

«Media Challenge» – это кейс-чемпионат, в рамках которого участники будут решать реальный бизнес-кейс Toyota Hybrid.

Для участия необходимо:

  • Зарегистрироваться самостоятельно или зарегистрировать команду до 4 человек через онлайн-платформу org
  • Ознакомиться с информацией о рынке автоиндустрии и гибридных авто Toyota и начать работу над решением кейса
  • До 12 апреля включительно отправить решение кейса в виде презентации через аккаунт на caserorg.

24 апреля три команды финалистов презентуют свой кейс жюри и поборются за звание победителя Media Challenge. Все участники проекта получат призы, а также возможность стать частью Dentsu Aegis Network Ukraine.

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...