Dentsu Aegis Network Ukraine запускает кейс-чемпионат Media Challenge

Коммуникационная группа Dentsu Aegis Network Ukraine вместе с компанией Toyota-Ukraine приглашают всех студентов и выпускников ВУЗ-ов принять участие в образовательном проекте в сфере рекламы и медиа «Media Challenge».

«Media Challenge» – это кейс-чемпионат, в рамках которого участники будут решать реальный бизнес-кейс Toyota Hybrid.

Для участия необходимо:

  • Зарегистрироваться самостоятельно или зарегистрировать команду до 4 человек через онлайн-платформу org
  • Ознакомиться с информацией о рынке автоиндустрии и гибридных авто Toyota и начать работу над решением кейса
  • До 12 апреля включительно отправить решение кейса в виде презентации через аккаунт на caserorg.

24 апреля три команды финалистов презентуют свой кейс жюри и поборются за звание победителя Media Challenge. Все участники проекта получат призы, а также возможность стать частью Dentsu Aegis Network Ukraine.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...