В рамках 10-ї конференції Future Lab комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine організовує алею проектів, де будуть представлені найцікавіші українські розробки у сфері MarTech і AdTech.
«Індустрія маркетингових та рекламних технологій біжить з турбо швидкістю, створюючи для брендів нові бізнес можливості. І наша група відчуває свою відповідальність в тому, щоб познайомити і залінкувати компанії з проектами, які допоможуть бізнесу вивести управління їх маркетинговою активністю на новий, більш технологічний рівень», –коментує Оксана Стехіна, CBDO Dentsu Aegis Network Ukraine.
MarTech Alley – це спільна ініціатива Dentsu Aegis Network Ukraine, Center42 Innovation Agency і Інтернет Асоціації України.
«Проактивність, співпраця, безперервне навчання, відкриття і цілеспрямоване лідерство – об’єднавшись на ґрунті цих спільних цінностей, Dentsu Aegis Network Ukraine, Комітет ІнАУ з Інтернет реклами і Center42 збирають рекламний ринок на MarTech Alley. Двадцять заряджених, відібраних з понад ста, технологічних проектів представлять свої продукти гостям конференції. Буде по-інноваційному жарко!», – Олександр Яценко, Інтернет Асоціація України.
«У Center42 ми постійно намагаємося стежити за технологіями, ринками і компаніями – все для того, щоб допомагати нашим партнерам запускати інновації і знаходити ідеї для нових бізнес-продуктів в digital. Ми сподіваємося, що MarTech Alley в рамках Future Lab X допоможе компаніям знайти для себе нові технології і рішення, які круто посилять їх маркетинг і бізнес в цілому», – Кирило Мазур, засновник Center42, екс-глава розвитку екосистеми UNIT.City.
Цього року Future Lab пройде 10 вересня в КВЦ «Парковий» під темою Lead. Link. Learn. MarTech Alley буде працювати з 10:00 до 17:00 на третьому поверсі в холі конгресно-концертного залу.