Dentsu Aegis Network Ukraine відкриває MarTech Alley на Future Lab X

В рамках 10-ї конференції Future Lab комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine організовує алею проектів, де будуть представлені найцікавіші українські розробки у сфері MarTech і AdTech.

«Індустрія маркетингових та рекламних технологій біжить з турбо швидкістю, створюючи для брендів нові бізнес можливості. І наша група відчуває свою відповідальність в тому, щоб познайомити і залінкувати компанії з проектами, які допоможуть бізнесу вивести управління їх маркетинговою активністю на новий, більш технологічний рівень», –коментує Оксана Стехіна, CBDO Dentsu Aegis Network Ukraine.

MarTech Alley – це спільна ініціатива Dentsu Aegis Network Ukraine, Center42 Innovation Agency і Інтернет Асоціації України.

«Проактивність, співпраця, безперервне навчання, відкриття і цілеспрямоване лідерство – об’єднавшись на ґрунті цих спільних цінностей, Dentsu Aegis Network Ukraine, Комітет ІнАУ з Інтернет реклами і Center42 збирають рекламний ринок на MarTech Alley. Двадцять заряджених, відібраних з понад ста, технологічних проектів представлять свої продукти гостям конференції. Буде по-інноваційному жарко!», – Олександр Яценко, Інтернет Асоціація України.

«У Center42 ми постійно намагаємося стежити за технологіями, ринками і компаніями – все для того, щоб допомагати нашим партнерам запускати інновації і знаходити ідеї для нових бізнес-продуктів в digital. Ми сподіваємося, що MarTech Alley в рамках Future Lab X допоможе компаніям знайти для себе нові технології і рішення, які круто посилять їх маркетинг і бізнес в цілому», – Кирило Мазур, засновник Center42, екс-глава розвитку екосистеми UNIT.City.

Цього року Future Lab пройде 10 вересня в КВЦ «Парковий» під темою Lead. Link. Learn. MarTech Alley буде працювати з 10:00 до 17:00 на третьому поверсі в холі конгресно-концертного залу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.