Dentsu Aegis Network Ukraine відкриває MarTech Alley на Future Lab X

В рамках 10-ї конференції Future Lab комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine організовує алею проектів, де будуть представлені найцікавіші українські розробки у сфері MarTech і AdTech.

«Індустрія маркетингових та рекламних технологій біжить з турбо швидкістю, створюючи для брендів нові бізнес можливості. І наша група відчуває свою відповідальність в тому, щоб познайомити і залінкувати компанії з проектами, які допоможуть бізнесу вивести управління їх маркетинговою активністю на новий, більш технологічний рівень», –коментує Оксана Стехіна, CBDO Dentsu Aegis Network Ukraine.

MarTech Alley – це спільна ініціатива Dentsu Aegis Network Ukraine, Center42 Innovation Agency і Інтернет Асоціації України.

«Проактивність, співпраця, безперервне навчання, відкриття і цілеспрямоване лідерство – об’єднавшись на ґрунті цих спільних цінностей, Dentsu Aegis Network Ukraine, Комітет ІнАУ з Інтернет реклами і Center42 збирають рекламний ринок на MarTech Alley. Двадцять заряджених, відібраних з понад ста, технологічних проектів представлять свої продукти гостям конференції. Буде по-інноваційному жарко!», – Олександр Яценко, Інтернет Асоціація України.

«У Center42 ми постійно намагаємося стежити за технологіями, ринками і компаніями – все для того, щоб допомагати нашим партнерам запускати інновації і знаходити ідеї для нових бізнес-продуктів в digital. Ми сподіваємося, що MarTech Alley в рамках Future Lab X допоможе компаніям знайти для себе нові технології і рішення, які круто посилять їх маркетинг і бізнес в цілому», – Кирило Мазур, засновник Center42, екс-глава розвитку екосистеми UNIT.City.

Цього року Future Lab пройде 10 вересня в КВЦ «Парковий» під темою Lead. Link. Learn. MarTech Alley буде працювати з 10:00 до 17:00 на третьому поверсі в холі конгресно-концертного залу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.