День подяки 2020: Whole Foods та Pepsi пропонують компенсацію за зіпсовану святкову вечерю

День подяки 2020 вже не за горами (в США цього року він припадає на 26 листопада). Але в умовах карантину готувати святкову вечерю кожній родині доведеться самотужки, адже вправніші у кулінарних справах родичі на допомогу прийти не зможуть. Відтак через якихось два тижні бренди очікують чимало зіпсованих нервів та горілих індичок по всій Америці. Тому, щоб у недосвідчених кулінарів не пропало будь-яке бажання заходити на кухню, деякі бренди почали пропонувати компенсацію, яку можна отримати лише зіпсувавши святкову вечерю.

Страхування індичок від кухонних халеп

Приготувати добре пропечену, не переперчену і не підгорілу індичку – випробування, яке доморощені кухарі вже не перше століття з тріском провалюють. Вона навіть не мусить бути смачною – всіх би влаштувала й просто їстівна. Але навіть така низька планка не вберегла кухонних аматорів від зіпсованого головного блюда.

На щастя, мережа Whole Foods та страхова компанія Progressive вирішили врятувати День подяки 2020, пропонуючи людям застрахувати своїх індичок на випадок кулінарної невдачі. Компенсація в цьому разі набуває вигляду подарункової картки Whole Foods на 35 доларів.

Щоб мати право на таку компенсацію, споживачі мають купити індичку в мережі Whole Foods в період з 11 по 22 листопада. І тоді, якщо в процесі її готування все піде не так, треба пред’явити рецепт, пояснення та фото кухонної «катастрофи» через портал TurkeyProtectionPlan.com. Щоправда, компенсацію за зіпсовану святкову вечерю отримає лише перша тисяча заявників.

Pepsi зі смаком яблучного пирога (для тих, хто спалить свій)

Цей рік видався непростим для всіх. Тому Pepsi вирішила полегшити тягар відповідальності для тих, хто намагатиметься щось спекти на День подяки 2020. Ті, кому не вдасться склеїти докупи у пиріг непокірні муку та масло, все одно зможуть скуштувати його у вигляді сезонного напою Pepsi Apple Pie.

Щоб прорекламувати цей новий смак, бренд доручив VaynerMedia створити ролик, що нагадує кулінарну відеоінструкцію. От тільки вінцем її стає пиріг, що чадить і палає.

Дволітрові пляшки нової Pepsi отримають перші 1500 фанатів, які поділяться доказами своїх кулінарних поразок у Twitter чи TikTok. І, на жаль, наразі це єдиний спосіб, у який можна скуштувати Pepsi зі смаком яблучного пирога. На полицях магазинів її поки що немає.

Джерело 1, 2

Все це дещо нагадує кампанію Snickers, коли бренд пропонував застрахувати людей від помилок, скоєних під впливом голоду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.