День подяки 2020: Whole Foods та Pepsi пропонують компенсацію за зіпсовану святкову вечерю

День подяки 2020 вже не за горами (в США цього року він припадає на 26 листопада). Але в умовах карантину готувати святкову вечерю кожній родині доведеться самотужки, адже вправніші у кулінарних справах родичі на допомогу прийти не зможуть. Відтак через якихось два тижні бренди очікують чимало зіпсованих нервів та горілих індичок по всій Америці. Тому, щоб у недосвідчених кулінарів не пропало будь-яке бажання заходити на кухню, деякі бренди почали пропонувати компенсацію, яку можна отримати лише зіпсувавши святкову вечерю.

Страхування індичок від кухонних халеп

Приготувати добре пропечену, не переперчену і не підгорілу індичку – випробування, яке доморощені кухарі вже не перше століття з тріском провалюють. Вона навіть не мусить бути смачною – всіх би влаштувала й просто їстівна. Але навіть така низька планка не вберегла кухонних аматорів від зіпсованого головного блюда.

На щастя, мережа Whole Foods та страхова компанія Progressive вирішили врятувати День подяки 2020, пропонуючи людям застрахувати своїх індичок на випадок кулінарної невдачі. Компенсація в цьому разі набуває вигляду подарункової картки Whole Foods на 35 доларів.

Щоб мати право на таку компенсацію, споживачі мають купити індичку в мережі Whole Foods в період з 11 по 22 листопада. І тоді, якщо в процесі її готування все піде не так, треба пред’явити рецепт, пояснення та фото кухонної «катастрофи» через портал TurkeyProtectionPlan.com. Щоправда, компенсацію за зіпсовану святкову вечерю отримає лише перша тисяча заявників.

Pepsi зі смаком яблучного пирога (для тих, хто спалить свій)

Цей рік видався непростим для всіх. Тому Pepsi вирішила полегшити тягар відповідальності для тих, хто намагатиметься щось спекти на День подяки 2020. Ті, кому не вдасться склеїти докупи у пиріг непокірні муку та масло, все одно зможуть скуштувати його у вигляді сезонного напою Pepsi Apple Pie.

Щоб прорекламувати цей новий смак, бренд доручив VaynerMedia створити ролик, що нагадує кулінарну відеоінструкцію. От тільки вінцем її стає пиріг, що чадить і палає.

Дволітрові пляшки нової Pepsi отримають перші 1500 фанатів, які поділяться доказами своїх кулінарних поразок у Twitter чи TikTok. І, на жаль, наразі це єдиний спосіб, у який можна скуштувати Pepsi зі смаком яблучного пирога. На полицях магазинів її поки що немає.

Джерело 1, 2

Все це дещо нагадує кампанію Snickers, коли бренд пропонував застрахувати людей від помилок, скоєних під впливом голоду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...