• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

День подяки 2020: Whole Foods та Pepsi пропонують компенсацію за зіпсовану святкову вечерю

18 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

День подяки 2020 вже не за горами (в США цього року він припадає на 26 листопада). Але в умовах карантину готувати святкову вечерю кожній родині доведеться самотужки, адже вправніші у кулінарних справах родичі на допомогу прийти не зможуть. Відтак через якихось два тижні бренди очікують чимало зіпсованих нервів та горілих індичок по всій Америці. Тому, щоб у недосвідчених кулінарів не пропало будь-яке бажання заходити на кухню, деякі бренди почали пропонувати компенсацію, яку можна отримати лише зіпсувавши святкову вечерю.

Страхування індичок від кухонних халеп

Приготувати добре пропечену, не переперчену і не підгорілу індичку – випробування, яке доморощені кухарі вже не перше століття з тріском провалюють. Вона навіть не мусить бути смачною – всіх би влаштувала й просто їстівна. Але навіть така низька планка не вберегла кухонних аматорів від зіпсованого головного блюда.

На щастя, мережа Whole Foods та страхова компанія Progressive вирішили врятувати День подяки 2020, пропонуючи людям застрахувати своїх індичок на випадок кулінарної невдачі. Компенсація в цьому разі набуває вигляду подарункової картки Whole Foods на 35 доларів.

https://youtu.be/tMEZcGgWhDs

Щоб мати право на таку компенсацію, споживачі мають купити індичку в мережі Whole Foods в період з 11 по 22 листопада. І тоді, якщо в процесі її готування все піде не так, треба пред’явити рецепт, пояснення та фото кухонної «катастрофи» через портал TurkeyProtectionPlan.com. Щоправда, компенсацію за зіпсовану святкову вечерю отримає лише перша тисяча заявників.

Pepsi зі смаком яблучного пирога (для тих, хто спалить свій)

Цей рік видався непростим для всіх. Тому Pepsi вирішила полегшити тягар відповідальності для тих, хто намагатиметься щось спекти на День подяки 2020. Ті, кому не вдасться склеїти докупи у пиріг непокірні муку та масло, все одно зможуть скуштувати його у вигляді сезонного напою Pepsi Apple Pie.

Щоб прорекламувати цей новий смак, бренд доручив VaynerMedia створити ролик, що нагадує кулінарну відеоінструкцію. От тільки вінцем її стає пиріг, що чадить і палає.

Дволітрові пляшки нової Pepsi отримають перші 1500 фанатів, які поділяться доказами своїх кулінарних поразок у Twitter чи TikTok. І, на жаль, наразі це єдиний спосіб, у який можна скуштувати Pepsi зі смаком яблучного пирога. На полицях магазинів її поки що немає.

Джерело 1, 2

Все це дещо нагадує кампанію Snickers, коли бренд пропонував застрахувати людей від помилок, скоєних під впливом голоду.

Теги: Pepsiвідеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.