Демонічна фізика: як благодійна організація шукала вчителів-волонтерів

Агенція McCann Prague разом з некомерційною освітньою організацією «Рух бронтозавра» (Hnutí Brontosaurus) нещодавно створила кумедне відео, щоб спонукати чеських шкільних викладачів приєднуватися до вчителів-волонтерів та навчати дітей з Тибету точним наукам.

«Бронтозавр у Гімалаях» – відділ цієї чеської благодійної організації, який ставить на меті дати доступ до освіти жителям Мулбека, невеликого селища на Малому Тибеті. У 2020 році вони завершують облаштовувати шкільну лабораторію для вивчення точних наук. І тут виникає нагальна потреба у вчителях. Але як переконати чеських шкільних викладачів податися бозна-куди, за 6700 км від дому, просто щоб працювати за фахом? Особливо під час літніх канікул. Як переконати щонайменше 60 вчителів та науковців, що їм конче необхідно поїхати до Малого Тибету, щоб навчати там дітей у новій школі і взагалі вести просвітницьку роботу та агітувати приєднуватися до освітніх проєктів організації?

Для цього креатори поставили за мету показати, що шкільна наука на Малому Тибеті дуже відрізняється від тієї, яку викладачі звикли бачити у Чеській Республіці. Адже тамтешні діти ставляться до навчання з незрівнянним ентузіазмом. Тому агенція McCann Prague запросила режисера Марека Партиша (Marek Partyš) зняти своєрідний документальний фільм про тибетського хлопчика Доржея та його друзів. Діти знайшли чеський підручник з фізики, начебто забутий у їхньому селі якимось мандрівником. І хоча ніхто з них не розумів ані слова чеською мовою, вони одразу заходилися ставити різноманітні експерименти і в процесі перевернули все село догори дриґом та довели до сказу своїх багатостраждальних батьків.

Центральна роль у всій цій історії належить підручнику з фізики, який у Чехії добре знайомий усім школярам та вчителям. І це культурне посилання просто-таки промовляє до душі кожного чеського глядача. На думку ж тибетських батьків ця злощасна «Фізика» є воістину демонічною книгою.

Нечуваний успіх підручника з фізики

Кампанія тривала лише 9 днів, але результати вразили всіх. Загалом це відео переглянули 800000 разів. І 120 викладачів та науковців відгукнулися на звернення освітньої організації та згодилися вирушити до Малого Тибету в якості вчителів-волонтерів.

Хоча кампанія була спрямована виключно на науковців, вона зібрала навколо себе у 1,5 рази більше потенційних волонтерів, ніж попередня кампанія «Бронтозавра». Вони навіть зібрали 67000 крон благодійних пожертв, хоча навіть не ставили собі таку мету.

Що ж, принаймні тепер мама Доржея зможе, нарешті, зітхнути з полегшенням.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...