Делись с друзьями, сохраняя свежесть

Компания Macfarlane Labels объединилась с йоркширской фирмой Seabrook Crisps с целью запустить на рынок простую в открытии систему для новой линейки рифлёных чипсов. Новые упаковки с чипсами являются первыми в своём роде на рынке снэков. Этикетки на упаковках сделаны так, что их легко открывать и делиться с друзьями. После этого упаковку можно с лёгкостью закрыть, чтобы сохранить свежесть продукта.

Уникальная этикетка, подлежащая повторному закрытию, для начала будет использоваться на 40-граммовых упаковках с рифлёными чипсами Seabrook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...