• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Необхідність — мати всіх винаходів: 7 порад на час епідемії від Grey Milan

18 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зараз, коли нам всім доводиться пристосовувати свій робочий процес під нові умови, не зайвими будуть поради на час епідемії від Марти Ді Джироламо, гендиректорки італійського відділу Grey Group. Ось що з’ясували на власному досвіді італійські креатори з Мілану, для яких наразі віддалена робота стала життєвою необхідністю.

Переосмисліть свій підхід до комунікації

Якщо 80% комунікації відбувається за допомогою мови тіла, але ви не можете фізично зустрітися з колегами чи клієнтами, свій підхід до комунікації доводиться змінювати. Проблема полягає в тому, що під час відеозв’язку ви насправді не дуже добре одне одного бачите: або зображення доводиться дублювати на забагато екранів, або пропускна здатність мережі недостатня. Відповідно, структуру презентації доводиться переосмислювати.

Завжди приділяйте на такі презентації додатковий час, щоб можна було вислухати кожного. І не забувайте перепитувати ваших співбесідників, щоб пересвідчитися, чи дійсно вони вас зрозуміли.

Будьте на зв’язку

Залишайтеся на зв’язку з клієнтами та колегами. І оскільки клієнти в цей час, скоріше за все, стикаються з більшими проблемами, ніж їх агенції, подумайте заздалегідь, як ви можете їх підтримати. Наприклад, в Grey Milan ми підготували ряд комунікацій для соцмереж, сайтів та розсилок у зв’язку з потенційним закриттям на карантин усіх роздрібних магазинів.

Те ж саме стосується і колег: регулярний вихід на зв’язок вранці та ввечері, щоб обговорити події дня, допоможе вам втримати команду разом.

Переосмисліть своє робоче середовище

Під час віддаленої роботи дуже легко опинитися засипаним купою листів, дзвінків та повідомлень із різних платформ. Тому такий робочий процес теж вимагає переосмислення. Зокрема, агенція Grey Milan спростила собі цю задачу, повністю перебравшись у робоче середовище Microsoft Teams, щоб мати єдине місце, де зібрані всі робочі чати та документи.

З користю проведіть той час, що раніше витрачали на дорогу

Багато хто з нас проводить в дорозі понад п’ять годин на тиждень. Подумайте, на що ви могли б витратити ці п’ять годин зараз. Приділіть час саморозвитку та прочитайте, нарешті, ту книжку, до якої у вас все руки не доходили.

Розвивайте корпоративну культуру

Необхідність — мати всіх винаходів. Поекспериментуйте з чимось новим. Організуйте відеодзвінок з усіма колегами водночас. Нічого путнього з цього, може, й не вийде, але принаймні у вас буде що згадати та посміятися. Знайдіть альтернативний спосіб відзначати свої успіхи, завершення проєкту чи блискучий відгук від клієнта. Такі експерименти покращать ваш командний дух і навіть можуть стати для вас новою нормою.

Не чекайте, готуйтеся заздалегідь

Багато компаній дають хороші детальні поради щодо того, як треба діяти в тій чи іншій потенційній ситуації. Тож переконайтеся, що ви дотримуєтеся всіх порад на час епідемії, які вам передають з головного офісу. Зокрема, зараз багато компаній тестують методики віддаленої роботи: перевіряють, чи у всіх є необхідне обладнання та програмне забезпечення, чи всі знають свої логіни і чи всі документи доступні у хмарному сховищі.

Вийдіть за рамки бізнесу

Наші країни та співвітчизники потребують допомоги. Наші клієнти потребують допомоги. Зараз не час для промоакцій, які будуть заманювати людей у магазини. Натомість ми можемо скористатися своїми ресурсами та креативністю, щоб допомогти широкому загалу. Наприклад, збір коштів на користь організацій охорони здоров’я, просвітницька робота з населенням, підтримка урядових заходів безпеки тощо. А також розробка таких корисних рішень як безкоштовна доставка або допомога батькам, чий час зараз присвячений піклуванню про дітей.

Люди вже зараз замислюються над тим, яким буде світ після епідемії коронавірусу. Тож давайте докладемо зусиль, щоб це майбутнє стало трошки кращим.

Автор статті — Лео Райман, засновник та гендиректор Grey Consulting.

Джерело

Так, пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів — серед них ASOS, KFC, AXE та інші у нашій підбірці.

А ось стокгольмська агенція Volontaire працює без офісу з 2018 року. Що таке віддалена робота — команда знає дуже добре. Тому ділиться своїм досвідом і порадами з колегами.

Теги: віддалена роботакорпоративна культура

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Бізнес та Інновації

Очільники Publicis мандрують класичними фільмами в пошуках ідеального місця для віддаленої роботи

15 Грудня, 2021

Нинішній гендиректор Publicis Артур Садун та його попередник на цій посаді Моріс Леві в пошуках ідеального місця для віддаленої роботи опиняються в цілому ряді всім відомих сцен із фільмів та...

Читати даліDetails

Соціальний експеримент привертає увагу до ознак стресу, що ховаються на тлі відеодзвінка

American Express перетворює свої білборди на робочі станції для віддаленої роботи

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.