Дедлайн 19-ого КМФР продовжено до 27 квітня

Оргкомітет має чудові новини для всіх тих, хто не встиг подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами –  один із найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами! Дедлайн перенесено на 27 квітня, а це означає лише одне – ваш останній шанс фігурувати у якості учасників, а в найкращому випадку переможців, конкурсної програми 19-ого КМФР.

Нагадуємо, що на 19-ому КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 суддівських команд: Film & Out of HomeFilm CraftMedia, Branded Content & Visual StorytellingPrint & Publishing, Radio & Audio та Advertising CampaignsBest Marketing Innovations, Design & Branding, та Industrial Jury. Вони є неодноразовими переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасники міжнародних суддівських складів, включаючи Cannes Lions.

Подаючи роботи на КМФР 2018, ви можете підсилити свою позицію у Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, а також потрапити у масштабний рейтинг AdForum Business Creative Report 2018 року.

Поспішайте із реєстраціями кейсів, аби продемонструвати весь пул прожитих вами у проектах життів та вибороти нагороди, адже ваші суперники та конкуренти можуть зробити це за вас.
Фінальний дедлайн фестивалю – 27 квітня.

 Деталі фестивалю, правила, вартість участі та реєстрація робіт доступна на сайті kiaf.com.ua.

У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.