Дедлайн 19-ого КМФР продовжено до 27 квітня

Оргкомітет має чудові новини для всіх тих, хто не встиг подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами –  один із найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами! Дедлайн перенесено на 27 квітня, а це означає лише одне – ваш останній шанс фігурувати у якості учасників, а в найкращому випадку переможців, конкурсної програми 19-ого КМФР.

Нагадуємо, що на 19-ому КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 суддівських команд: Film & Out of HomeFilm CraftMedia, Branded Content & Visual StorytellingPrint & Publishing, Radio & Audio та Advertising CampaignsBest Marketing Innovations, Design & Branding, та Industrial Jury. Вони є неодноразовими переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасники міжнародних суддівських складів, включаючи Cannes Lions.

Подаючи роботи на КМФР 2018, ви можете підсилити свою позицію у Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, а також потрапити у масштабний рейтинг AdForum Business Creative Report 2018 року.

Поспішайте із реєстраціями кейсів, аби продемонструвати весь пул прожитих вами у проектах життів та вибороти нагороди, адже ваші суперники та конкуренти можуть зробити це за вас.
Фінальний дедлайн фестивалю – 27 квітня.

 Деталі фестивалю, правила, вартість участі та реєстрація робіт доступна на сайті kiaf.com.ua.

У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...