Data&Programmatic corner на Future Lab-2018

На Future Lab 2018 эксперты Amplifi Ukraine и Amnet Ukraine проведут короткие митапы с гостями конференции и поделятся секретами использования и монетизации данных. Место встречи – Data & Programmatic corner с 13:30 до 16:00 параллельно с основным потоком выступлений.

Приходите в Data & Programmatic corner и узнавайте:

  • Как можно собрать данные и монетизировать их с помощью programmatic?
  • Как выглядит поведенческий профиль пользователя, который взаимодействует с рекламой?
  • Анализ факторов, которые могут влиять на поведенческие предпочтения пользователей
  • Как можно использовать методы социологического анализа для создания сегментов интернет потребителей, используя данные об их интересах, предпочтениях контента, покупок в интернете и другое?
  • И самое главное – как создавать такие сегменты не на агрегированных, средних массивах данных, а используя поведение каждого конкретного потребителя.

Конференция Future Lab 2018 состоится 4 сентября в КВЦ «Парковый». Организатор – коммуникационная группа Dentsu Aegis Network Ukraine. Гостями могут стать исключительно партнеры и клиенты группы по приглашению организаторов. Future Lab – одна из крупнейших конференций в Украине, посвященных маркетингу, коммуникациям и медиа. Проводится ежегодно с 2011 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...