Дані радіослухання в Україні третя хвиля дослідження 2018 року

У третьому кварталі 2018 року лідерами в радіоефірі стали: «Хіт  FM», «Радіо П’ятниця», «Люкс FM», «Шансон».

Про це свідчать дані третьої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar TNS в Україні».

Опитування проводилось з 09.07 по 30.09.2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 485 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про зростання середньотижневого охоплення у радіостанцій, які на даний момент займають першу трійку, в порівнянні з аналогічною хвилею 2017 року, а саме: «Хіт  FM», «Люкс FM», «Радіо П`ятниця», різниця є статистично значущою. За даним показником у цій хвилі у Топ-10 на 10-му місці з’явилася також радіостанція «Радіо Relax», на відміну від попередньої другої хвилі 2018 року.

За показником рейтингу AQH% Топ-чотири радіостанцій в цій хвилі є таким: «Хіт  FM», «Радіо П`ятниця», «Люкс FM», «Шансон».

Ця хвиля ще раз підтвердила, що радіо має як стабільно високі показники охоплення, так і стабільний портрет аудиторії:

55% – це чоловіки,

83% користуються інтернетом щодня,

63% одружені,

51% має вищу освіту,

59% має дохід вище середнього або високий.

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 09.07 по 30.09 2018 року. Вибірка становила  10 485  респондентів.

Прес- служба  Радіокомітету

ілюстрація заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» премії Shots Awards 2020

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards. Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». ...

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Ukrainian Creative Stories 2020 представляє програму, яка відбудеться 28-29 травня в режимі прямих онлайн-трансляцій на ресурсах Всеукраїнської Рекламної Коаліції, а ...