Дані радіослухання в Україні третя хвиля дослідження 2018 року

У третьому кварталі 2018 року лідерами в радіоефірі стали: «Хіт  FM», «Радіо П’ятниця», «Люкс FM», «Шансон».

Про це свідчать дані третьої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar TNS в Україні».

Опитування проводилось з 09.07 по 30.09.2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 485 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про зростання середньотижневого охоплення у радіостанцій, які на даний момент займають першу трійку, в порівнянні з аналогічною хвилею 2017 року, а саме: «Хіт  FM», «Люкс FM», «Радіо П`ятниця», різниця є статистично значущою. За даним показником у цій хвилі у Топ-10 на 10-му місці з’явилася також радіостанція «Радіо Relax», на відміну від попередньої другої хвилі 2018 року.

За показником рейтингу AQH% Топ-чотири радіостанцій в цій хвилі є таким: «Хіт  FM», «Радіо П`ятниця», «Люкс FM», «Шансон».

Ця хвиля ще раз підтвердила, що радіо має як стабільно високі показники охоплення, так і стабільний портрет аудиторії:

55% – це чоловіки,

83% користуються інтернетом щодня,

63% одружені,

51% має вищу освіту,

59% має дохід вище середнього або високий.

Дослідження RadioResearch проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 09.07 по 30.09 2018 року. Вибірка становила  10 485  респондентів.

Прес- служба  Радіокомітету

ілюстрація заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...