ДайЧасВразити: Havas Digital Kyiv спільно з Nescafe 3в1 запустили Челендж Інтуїції

Секунди досить, щоб скласти про іншу людину думку, просто глянувши на її обличчя. Семи секунд – аби наш мозок несвідомо прийняв щодо незнайомця 11 рішень (вік, дохід, інтелект, орієнтація, професія тощо). Як вони виникають у свідомості? Легко! Виходячи з нашого бекграунду. На цьому простому, зрозумілому і близькому кожному інсайті була побудована нова глобальна платформа бренду Nescafe 3в1 – #ДайЧасВразити (адаптація англомовного слогану #ChatBeforeYouJudge).

Для останнього агентство залучило справжнісіньких експертів із першого враження – бабку на лавці, Фрейда і Олексія Дурнєва. Хто, як не вони, готові навісити на вас ярлик, навіть не поговоривши?

На підтримку оновленої платформи агентство Havas Digital Kyiv запустило перший інтернет-челендж інтуїції. У ньому можна перевірити свій рівень, поборотися за модний мерч і навіть дізнатися, яке перше враження ти справляєш на інших.

Правила Челенджу Інтуїції прості:

  1. Дивишся на фото незнайомця;
  2. Вмикаєш інтуїцію і заповнюєш 5 пунктів його історії: ім’я, вік, професія, хобі та музичні уподобання;
  3. Отримуєш результат.

Звучить просто, а на ділі отримуєш ось такий результат …

На сайті можна завантажити свій профіль і дізнатися, яке перше враження ти викликаєш у експертів і незнайомців. Мета кампанії – показати, наскільки кожен із нас схильний до оціночних суджень, які ґрунтуються лише на стереотипах і нашому минулому досвіді. У житті все набагато складніше та цікавіше: пробуйте нове, спілкуйтеся із людьми і тільки потім складайте свою думку про них.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...