Customer Experience від рostmen на Best Marketing Practices в Чернівцях

24 березня Ярослав Ведмідь, CEO postmen розкаже про те, чому продукти та сайти ніколи не будуть фінальними на конференції Best Marketing Practices. Оформити акредитацію на фестиваль можна до 16 березня включно.

Напередодні своєї доповіді Ярослав поділився своїми думками.

«Більшість сьогоднішніх українських Digital маркетологів прийшли з традиційної індустрії і залишаються носіями застарілих догм і практик. Одним з таких традиційних архаїзмів є надмірна медійність – тобто коли замало уваги уділяється іншим компонентам 4P маркетинг-міксу – продукту, плейсменту (дистрибуції) і прайсингу. В кращому випадку, ці три стовпи підпирають одну велику комунікаційну стратегію, чи брендинг-стратегію, що по суті є вимальовкою кольорових логотипів і придумуванням чудодійних слоганів. Не працює! Сьогоднішній маркетинг – маркетинг продукту і досвіду користувача в першу чергу. Якщо з цими речами все ок – то у маркетологів виходить Amazon чи Tesla. А якщо з цим погано – то виходить Samsung – у який скільки медійних грошей не влий, все рівно прибутків Apple і любові споживача не отримаєш. Я спробую показати чому так і що з цим можуть робити компанії.»

5 WOW-хаків для слухачів

#1 Продукт = досвід – побудуйте петлю від запуску до отримання зворотного зв’язку і удосконалень на його основі.

#2 Забудьте про користувачів і згадайте про людей.

#3 Зворотній зв’язок – все що треба, щоб з будь-якого продукту зробити wow-продукт

#4 Якщо ви створили WOW-продукт чи WOW-сайт – це ненадовго – споживачі скоро пред’являть вам нові вимоги

#5 І останнє – якщо ваш продукт гімно – не робіть йому WOW-промо – синдром

«На мою думку, WOW – коли це щире захоплення, що зривається з вуст споживача чи спостерігача маркетингових комунікацій. Super WOW – це таке WOW, яким споживач охоче ділиться зі своїми друзями – в соцмедіа, переповідках і розпускаючи чутки.»

Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію до 16 березня включно.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, [email protected] та Ольга Підгорська, [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...