• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Customer Experience від рostmen на Best Marketing Practices в Чернівцях

16 Березня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Customer Experience від рostmen на Best Marketing Practices в Чернівцях
Share on FacebookShare on Twitter

24 березня Ярослав Ведмідь, CEO postmen розкаже про те, чому продукти та сайти ніколи не будуть фінальними на конференції Best Marketing Practices. Оформити акредитацію на фестиваль можна до 16 березня включно.

Напередодні своєї доповіді Ярослав поділився своїми думками.

«Більшість сьогоднішніх українських Digital маркетологів прийшли з традиційної індустрії і залишаються носіями застарілих догм і практик. Одним з таких традиційних архаїзмів є надмірна медійність – тобто коли замало уваги уділяється іншим компонентам 4P маркетинг-міксу – продукту, плейсменту (дистрибуції) і прайсингу. В кращому випадку, ці три стовпи підпирають одну велику комунікаційну стратегію, чи брендинг-стратегію, що по суті є вимальовкою кольорових логотипів і придумуванням чудодійних слоганів. Не працює! Сьогоднішній маркетинг – маркетинг продукту і досвіду користувача в першу чергу. Якщо з цими речами все ок – то у маркетологів виходить Amazon чи Tesla. А якщо з цим погано – то виходить Samsung – у який скільки медійних грошей не влий, все рівно прибутків Apple і любові споживача не отримаєш. Я спробую показати чому так і що з цим можуть робити компанії.»

5 WOW-хаків для слухачів

#1 Продукт = досвід – побудуйте петлю від запуску до отримання зворотного зв’язку і удосконалень на його основі.

#2 Забудьте про користувачів і згадайте про людей.

#3 Зворотній зв’язок – все що треба, щоб з будь-якого продукту зробити wow-продукт

#4 Якщо ви створили WOW-продукт чи WOW-сайт – це ненадовго – споживачі скоро пред’являть вам нові вимоги

#5 І останнє – якщо ваш продукт гімно – не робіть йому WOW-промо – синдром

«На мою думку, WOW – коли це щире захоплення, що зривається з вуст споживача чи спостерігача маркетингових комунікацій. Super WOW – це таке WOW, яким споживач охоче ділиться зі своїми друзями – в соцмедіа, переповідках і розпускаючи чутки.»

Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію до 16 березня включно.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, [email protected] та Ольга Підгорська, [email protected]

Теги: бизнесрозвитоксобытиетехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.