Customer Experience від рostmen на Best Marketing Practices в Чернівцях

24 березня Ярослав Ведмідь, CEO postmen розкаже про те, чому продукти та сайти ніколи не будуть фінальними на конференції Best Marketing Practices. Оформити акредитацію на фестиваль можна до 16 березня включно.

Напередодні своєї доповіді Ярослав поділився своїми думками.

«Більшість сьогоднішніх українських Digital маркетологів прийшли з традиційної індустрії і залишаються носіями застарілих догм і практик. Одним з таких традиційних архаїзмів є надмірна медійність – тобто коли замало уваги уділяється іншим компонентам 4P маркетинг-міксу – продукту, плейсменту (дистрибуції) і прайсингу. В кращому випадку, ці три стовпи підпирають одну велику комунікаційну стратегію, чи брендинг-стратегію, що по суті є вимальовкою кольорових логотипів і придумуванням чудодійних слоганів. Не працює! Сьогоднішній маркетинг – маркетинг продукту і досвіду користувача в першу чергу. Якщо з цими речами все ок – то у маркетологів виходить Amazon чи Tesla. А якщо з цим погано – то виходить Samsung – у який скільки медійних грошей не влий, все рівно прибутків Apple і любові споживача не отримаєш. Я спробую показати чому так і що з цим можуть робити компанії.»

5 WOW-хаків для слухачів

#1 Продукт = досвід – побудуйте петлю від запуску до отримання зворотного зв’язку і удосконалень на його основі.

#2 Забудьте про користувачів і згадайте про людей.

#3 Зворотній зв’язок – все що треба, щоб з будь-якого продукту зробити wow-продукт

#4 Якщо ви створили WOW-продукт чи WOW-сайт – це ненадовго – споживачі скоро пред’являть вам нові вимоги

#5 І останнє – якщо ваш продукт гімно – не робіть йому WOW-промо – синдром

«На мою думку, WOW – коли це щире захоплення, що зривається з вуст споживача чи спостерігача маркетингових комунікацій. Super WOW – це таке WOW, яким споживач охоче ділиться зі своїми друзями – в соцмедіа, переповідках і розпускаючи чутки.»

Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію до 16 березня включно.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, [email protected] та Ольга Підгорська, [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...