Condé Nast и Google показали совместные обложки для журналов

Издатель Condé Nast и компания Google представили совместные ноябрьские обложки для журналов в рамках сотрудничества, приуроченного к релизу нового смартфона Pixel 3, передает WDD. Как пишет издание, фотографии для обложек были сделаны на камеру нового гаджета.

В совместном проекте приняли участие такие журналы, как Allure, Architectural Digest, Bon Appétit, Condé Nast Traveler, Glamour, GQ и W. На обложках этих журналов появились певица Cardi B, актер Райан Гослинг, модель Алессандра Амбросио, актрисы Мэнди Мур, Сьюзен Келечи Уотсон, Крисси Метц. Авторами снимков стали Шариф Хамза, Дуглас Фридман, Виктор Демаршелье, Джампаоло Сгура, Микалейн Томас.

Condé Nast уже давно сотрудничает с Google — интернет-компания хранит архивы издательского дома, в то время как журналы создают объем контента для YouTube. Также Condé Nast использует приложения Google в работе.


Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...