Coca-Cola запускает летнюю кампанию «Share A Coke»

Компания Coca-Cola запускает летнюю кампанию «Share A Coke», в рамках которой фанаты газировки смогут получить стикеры и призы,

Впервые акция стартовала в США в 2014 г. и с того момента претерпела ряд изменений и нововведений.

Новая кампания традиционно наполнена активностями — на сайте ShareACoke.com можно купить бутылку с эксклюзивной надписью или отправить газировку в подарочной обертке другу. Участвуя в розыгрыше призов и коллекционируя стикеры, можно выиграть, к примеру, бесплатную поездку в парк аттракционов.

Как рассказал Mediapost бренд-менеджер Coca-Cola Саксон Сий, когда компания впервые запустила «Share A Coke» в  2014 г., основной идеей было предоставить возможность найти свои имена на бутылке газировки, но с каждым годом у людей появлялось все больше моментов и переживаний, связанных с колой.

К работе над проектом привлекли такие агентства, как Wieden & Kennedy Portland, Universal McCann, FullScreen, Havas Sports & Entertainment и M&C Sports & Entertainment.
Источник 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.