Coca-Cola запускает летнюю кампанию «Share A Coke»

Компания Coca-Cola запускает летнюю кампанию «Share A Coke», в рамках которой фанаты газировки смогут получить стикеры и призы,

Впервые акция стартовала в США в 2014 г. и с того момента претерпела ряд изменений и нововведений.

Новая кампания традиционно наполнена активностями — на сайте ShareACoke.com можно купить бутылку с эксклюзивной надписью или отправить газировку в подарочной обертке другу. Участвуя в розыгрыше призов и коллекционируя стикеры, можно выиграть, к примеру, бесплатную поездку в парк аттракционов.

Как рассказал Mediapost бренд-менеджер Coca-Cola Саксон Сий, когда компания впервые запустила «Share A Coke» в  2014 г., основной идеей было предоставить возможность найти свои имена на бутылке газировки, но с каждым годом у людей появлялось все больше моментов и переживаний, связанных с колой.

К работе над проектом привлекли такие агентства, как Wieden & Kennedy Portland, Universal McCann, FullScreen, Havas Sports & Entertainment и M&C Sports & Entertainment.
Источник 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...