Coca-Cola возобновила продажу напитка New Coke в честь выхода третьего сезона сериала «Очень странные дела» от Netflix.

Действия сериала разворачиваются летом 1985 года, когда компания вместо традиционной кока-колы начала выпускать New Coke. Продукт убрали из магазинов через 79 дней из-за многочисленных жалоб потребителей, а оригинальную Coca-Cola вернули. Выход этого напитка считается одним из крупнейших маркетинговых провалов бренда.

Для коллаборации с Netflix Coca-Cola возобновила рецепт New Coke и изменила логотип на тот, который был 30 лет назад.

Компания выпустит лимитированную серию New Coke (500 000 банок), а также установит автоматы с напитком в отдельных городах. Заказать напиток можно на сайте New Coke с 23 мая.

Фото: www.henrynicholas.co.uk

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.