CNN запустил кампанию против фейковых новостей

Канал CNN презентовал видео, которое предостерегает пользователей от фейковых новостей. В ролике отображены известные события и сюжеты, где ключевой элемент – яблоко – заменили бананом.

Так, изменения затрагивают библейский сюжет об Адаме и Еве, легенду об открытии Исааком Ньютоном закона всемирного тяготения и обычные бытовые ситуации.

«Обман может стать правдой, если мы это позволим», – так звучит слоган ролика.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда ...