• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

CMO Mastercard щодо екзистенційних загроз, з якими стикаються маркетологи

28 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
CMO Mastercard щодо екзистенційних загроз, з якими стикаються маркетологи
Share on FacebookShare on Twitter

Індустрія маркетингу та реклами зараз стикається зі шквалом безпрецедентних загроз, за словами головного маркетолога Mastercard та головного директора з комунікацій Раджа Раджаманнар. Від розшарування корпоративної відповідальності та поширення новітніх технологій до повної відсутності лояльності споживачів, Раджаманнар чітко описує три тенденції, які порушують маркетинг, як ми його знаємо.

Розірвання ролі маркетолога вже триває

Маркетинг зараз перебуває в глибокій екзистенційній кризі. Якщо ви подивитесь на традиційне визначення маркетингу, у ньому були чотири пункти: продукт, ціна, місце та просування. Сьогодні товар знаходиться поза межами маркетингу — маркетологи більше не обробляють продукцію в більшості компаній, за винятком кількох компаній з упаковки товарів. «Місце» — це розповсюдження, і маркетинг цього не вирішує. Тому маркетинг ледь тримається на одному з власних чотирьох стовпів. Сьогоднішній маркетинг насправді є дуже мінімальною функцією в порівнянні з тим, чим він мав бути.

Водночас багато ролей головного маркетолога усуваються. Створюються нові назви, такі, як головний менеджер по зростанню, начальник відділу доходів або головний менеджер по роботі з клієнтами. Якщо відняти зростання, дохід та клієнтів, що залишиться в маркетингу?

Нарешті, коли були опитані керівники великих компаній, 70 % з них сказали, що вони мають нульову або низьку довіру до своїх головних маркетологів та маркетингових команд. Чому? Основна причина полягає в тому, що коли маркетологам ставлять запитання на кшталт: «Ми витратили на ці кампанії стільки мільйонів доларів — що саме компанія отримала, повертаючи свої інвестиції в маркетинг?» У більшості випадків відповіді є пустотливими. Це руйнує довіру, яку може мати головний директор або фінансовий директор до маркетингової команди. Маркетологи повинні стати кількісно підкованими, щоби мати можливість з’єднати точки між діями, які вони роблять, та результатами бізнесу. У сукупності це вказує на те, що маркетологи втратили своє місце за столом — і їм потрібно відвоювати його.

Це означає, що маркетологи повинні бути справжніми генеральними та бізнес-менеджерами, а не маркетологами. Ви повинні спочатку усвідомити, що ви — лідер бізнесу.

Поширення нових технологій переверне маркетинг із ніг на голову

Сьогодні ми знаходимося на межі того, що станемо свідками запровадження майже двох десятків технологій (штучний інтелект, доповнена реальність, голографічні проєкції, блокчейн, автономне керування транспортними засобами, 3D -друк, телекомунікації 5G, розумні динаміки).

Те, як ми сьогодні робимо маркетинг, буде безнадійно невдалим у найближчому майбутньому. Це вже провалюється. Наприклад, у маркетингу ми говорили про послідовності покупок з усвідомленням, зацікавленістю, бажанням, діями, задоволенням — це називалося моделлю AIDAS. Але сьогодні послідовність покупок повністю розвалилася. Отже, ми повинні по-справжньому подумати: Який новий спосіб купують люди? Що відбувається у їхніх головах на різних етапах і як ми до них звертаємось?

CMO Mastercard щодо екзистенційних загроз, з якими стикаються маркетологи
Brooke Cagle

Люди звикли бути нелояльними

Нещодавно бачив статтю ВВС, де 70 % людей зізналися, що зраджують своїм партнерам. Це змусило мене задуматися. Я почав проводити дослідження на цю тему, і виявив, що цей ефект уніферсальний. Люди усвідомлюють, що нелояльності має наслідки (може завдати шкоди репутації, фінансам чи емоціям), але, попри це, продовжують бути не лояльними у своєму особистому житті. То чому ж вони будуть лояльні до брендів? Ми, як маркетологи, помиляємося, думаючи, що споживачі будуть лояльні до нас, після запуску дурної програми. Це не спрацює — люди принципово не налаштовані на лояльність, принаймні не до брендів. Усе, до чого я закликаю, це зрозуміти справжнього споживача. Вам потрібна не лояльність, а прихильність до бренду. Вам потрібно переосмислити платформи лояльності та винаходити їх для майбутнього.

Річ у тому, що маркетинг потрібно переосмислити. Насамперед, як би базово це не здавалося, маркетологи повинні добре розуміти ці нові технології. Є поверхневе усвідомлення нових термінів. Вам не потрібно ставати експертом із кожної з цих технологій, але ви повинні бути принаймні достатньо обізнаними, щоби мати змогу їх належним чином використати. Поставте правильні питання й перевірте, наскільки точні будуть ваші відповіді. Якщо маркетологи не навчаються, вони стають застарілими для ринку.

Класичні маркетологи мають правильне мислення та підхід до роботи, а саме — творчість, судження та дія. Тим часом сучасні маркетологи проходять A/B тестування, кількісно вимірюють рентабельність інвестицій, націлюючись дуже точно, на основі даних — це мислення лівої частини мозку. Маркетинг стає все більш лівим. Успішний маркетолог об’єднає в собі сили, як правої частини мозку, так і лівої. Це критично необхідне уміння для сучасних реалій.

Джерело


Читайте також:

Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.