• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чтобы не вводила в заблуждение. Оперативная реакция на нативную рекламу

25 Грудня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чтобы не вводила в заблуждение. Оперативная реакция на нативную рекламу
Share on FacebookShare on Twitter

Федеральная комиссия по торговле США выпустила документ, регулирующий нативную рекламу. Его цель — предотвратить злоупотребления рекламодателей в этой сфере.

«Маркетологи и издатели используют инновационные методы для создания, оформления и доставки диджитал-рекламы. Один из форматов такого продвижения — нативная реклама, контент, который „маскируется“ под новостные, статейные публикации, продуктовые обзоры, развлекательные материалы и другое содержание сайта. И по мере того как нативная реклама совершенствуется, способны ли еще пользователи отличить обычный контент от спонсированного?», — говорится в документе.

Нормативный акт американской торговой комиссии создан для того, чтобы маркетологи не могли намеренно вводить в заблуждение обычных пользователей. Руководство само по себе довольно объемное, и в нем подробно прописаны примеры, когда, в частности, бизнес обязан помечать публикацию как рекламную.

В документе говорится, что, когда нативная реклама появляется на главной странице сайта или же имеет место перепубликация другим изданием, как правило, она содержит заголовок, часто сопровождающийся призывом к действию или CTA-кнопкой, и короткое описание. По клику на эти элементы контента пользователь переходит непосредственно на сайт рекламодателя.

Согласно новым правилам FTC, маркетологи больше не имеют право использовать «обманные» пути привлечения пользователей на рекламные ресурсы и ответственны за то, чтобы нативная реклама была легко идентифицируема. Для разъяснения комиссия приводит целых 17 развернутых примеров.

Кроме того, нормативный акт содержит подробную инструкцию, каким образом нужно помечать нативную рекламу и какие средства для этого должны использоваться.

 

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українські креативники в журі ADCE Awards 2025

10 Вересня, 2025
Аналітика

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

9 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.