Что естественно, то не безобразно

Интернет-пользователи тут же устроили бурное обсуждение не только снимка, но и фигур моделей. Более того, редакторы не стали ретушировать скандальный снимок — все складочки, родинки, бугорки и впадины, целлюлит отчетливо видны. Слоган провокационного снимка был таков: «Мы предпочитаем быть обнаженными, как и наши продукты». Постер уже появился в 28 магазинах Lush в Австралии.

Одна из моделей — 24-летняя Кортни Фрай — рассказала журналистам, что приняла участие в проекте, потому что считает, пора принимать разные стандарты тела и менять каноны красоты.

«Пышные тела сейчас повсюду, даже у совсем молодых девушек. Я хочу быть частью перемен, а не частью этой проблемы. Люди увидят эту фотографию и просто ощутят, что они нормальные», — рассказала сотрудница Lush прессе.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/10/9/128729.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.