Лора Донован (Laura Donovan), очільниця американської компанії The Word Pro, що спеціалізується на діджитал-маркетингу, розповіла в онлайн-журналі Business2Community про чотири діджитал-тренди в соціальних медіа, якими є сенс скористатися в своїй маркетинговій стратегії 2020/2021.
Використовуйте Shop the Post віджети
E-commerce-компанії постійно стикаються з необхідністю переконувати користувачів соцмереж перейти з соціальної платформи в онлайн-магазин, щоб зробити покупку. Регулярна публікація нових постів у соцмережах та наведення в них посилань на сайт магазину дозволяють суттєво підвищити трафік. Але все ж більшість користувачів хотіли б здійснювати покупки без зайвих маніпуляцій.
В цьому разі найкращим рішенням буде вбудувати в свої пости Shop the Post віджети. Вони доступні на таких платформах: Facebook, Pinterest, Instagram тощо. Завдяки ним покупки можна робити прямо з поста в соцмережі, не переходячи на інший сайт, що значно спрощує процес.
Поширюйте своє послання
У тому ж додатку Facebook Messenger є 1,3 мільярди активних користувачів, а між користувачами та компаніями постійно відбувається обмін десятками мільярдів повідомлень. Якщо додати до цього WhatsApp та We Chat, отримуємо легкий та швидкий спосіб персоналізованого спілкування з клієнтами. Як результат, завдяки своїй зручності онлайн-шопінг та консультації в месенджері один на один стали серйозними конкурентами (особливо зараз!) походам в офлайн-магазини та персональним консультаціям.
Будьте інтерактивними
Інтерактивний контент — чудовий спосіб спонукати аудиторію до взаємодії в соцмережах. Проводьте опитування, задавайте питання, публікуйте анкети, станьте спонсором конкурсу тощо.
Люди прагнуть обміну думками. Вони хочуть бути частиною спільноти. Тому дайте їм можливість розповісти про свої зацікавлення та висловити свою точку зору. А зібрана в процесі інформація допоможе вам розширити базу контактів і вирішити, на що саме мають бути націлені ваші оновлення та реклама.
Залучайте своїх співробітників
Залучення співробітників дозволяє природним шляхом розширити онлайн-спільноту бренду чи компанії, адже їхня точка зору може виявитися особливо цікавою для потенційних клієнтів. Тому роль модераторів, відповіді на питання споживачів, обмін корисними порадами та інформування про продукти і послуги варто довірити лояльним співробітникам компанії. Вашій аудиторії це буде набагато ближче, ніж стандартний інформаційний пост від імені компанії в цілому.
Авторка статті – Лора Донован