• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

«Чорна скринька», надто дорого/дешево та інші поширені міфи про programmatic

29 Липня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
marius-masalar-CyFBmFEsytU-unsplash
Share on FacebookShare on Twitter

Global CEO міжнародної рекламної programmatic-платформи VPoint Media Віталій Якушин назвав найпоширеніші міфи про programmatic та спростував їх.

Global CEO міжнародної рекламної programmatic-платформи VPoint Media Віталій Якушин про хибні уявлення щодо programmatic.
Віталій Якушин

Сьогодні programmatic все ще залишається таким собі black box для рекламодавців, залишаючись в їх уявленні непрозорим інструментом. Ми зібрали найпоширеніші міфи про programmatic, щоб розібратися у помилковості думок про цей інструмент та пояснити, як він насправді працює.

Міф #1: Все працює автоматично

Programmatic спрощує процес закупівлі, тестування та дослідження медійної реклами та допомагає зекономити час, який фахівці витрачають на укладання угод та торги. Йдеться про скорочення частки людського фактору, однак не про повну заміну фахівців программою. Навпаки, робота з programmatic потребує від співробітників більш високого рівня кваліфікації, в тому числі технічних знань.

Насправді під автоматизацією розуміють процес пошуку та підбору аудиторії для майбутньої рекламної кампанії, налаштування та внесення змін в наявну компанію все ще залежить від людини. Незважаючи на те, що багато операцій у programmatic автоматизовано, менеджери так чи інакше залучені до етапів планування, аналізу та оптимізації рекламних кампаній.

Міф #2: Programmatic = охоплення

Programmatic здатний виконувати багато задач, ось деякі з них:

  • побудова крос-форматного охоплення та збір даних;
  • збір вузьких сегментів та фокусні повідомлення;
  • оптимізація якості розміщення;
  • аналіз інтересів споживачів та розширення цільових сегментів;
  • аудиторні дослідження.

Для кожної задачі є свої інструменти та методи розв’язання. Звісно, programmatic в тому числі вирішує задачі з побудови іміджу та охоплення, для цього визначають базові інтереси, окреслюють аудиторію за соціально-демографічними групами та налаштовують видимість рекламного місця.

Крім того, programmatic ефективно залучає цільову аудиторію на сайт. Для цього використовують більш вузькі налаштування з пошукових та поведінкових активностей користувача, створюють look-alike аудиторії.

Щоб збільшити кількість цільових дій використовують ретаргетинг та/або динамічний ретаргетинг.

Використання міксу з різних інструментів в programmatic фактично працює на кожному етапі продажів.

Міф #2: Programmatic = охоплення

Міф #3: Programmatic — це надто дорого/дешево

Ні те, ні інше. Кожен рекламний показ має певну вартість, яка залежить від цілого спектру факторів: джерело трафіку, сезонний попит, дані, що використовуються, об’єми аудиторних кластерів та багато іншого.

Міф #4: Programmatic = RTB (Real Time Bidding)

Насправді аукціон між продавцями та покупцями реклами в реальному часі (RTB) — лише частина екосистеми programmatic, один з видів закупівлі інвентарю. 

Що це означає? Programmatic є свого роду віртуальним місцем зустрічі продавців та покупців, в той час як RTB є процесом їх спілкування.

Більшість programmatic-рішень дійсно використовують протокол RTB, але не обмежуються лише ним. Існують закриті угоди, прямі угоди та інші сценарії, які дозволяють здійснювати закупівлю за гарантованими ціною, якістю та об’ємом. Але, на жаль, не за всіма параметрами одночасно 🙂

Міф #5: Programmatic — кардинально інший підхід до планування та закупівлі реклами

Клієнти купують рекламні покази, як і раніше. Programmatic-системи дають ширші можливості контролю з точки зору оптимізації, сегментації, закупівлі: форматів та площадок. Головна відмінність полягає в тому, що клієнти не просто закуповують певну масу реклами, а від самого початку планують свої рекламні кампанії, проходячи крізь аналіз аудиторії, факторів, що її оточують та прогнозів її подальшої поведінки.

Міф #6: Programmatic — «чорна скринька»

На перший погляд здається, що в процесі розміщення та контролю програматичних рекламних кампаній дійсно є деякі непрозорі моменти. А саме існує певна складність в розумінні того, хто ці люди, яким показується реклама. Де вона буде показана? Скільки та за яку ціну?

Однак правильно поставлені задачі, наявність точок контролю, налаштована аналітика та оптимізація кампаній у реальному часі роблять programmatic зрозумілим цифровим продуктом з доступом до мільйонів записів взаємодій у день, і навіть у годину.

Міф #6: Programmatic — «чорна скринька»

Міф #7: Programmatic втратить свої переваги після введення GDPR (General Data Protection Regulation)

Введення GDPR дійсно вплине на можливості збору даних та сегментації та змінять самі принципи роботи з поведінковими даними та аудиторією. Як це працюватиме та до чого призведе, наразі не знають навіть глобальні лідери ринку, але programmatic-платформи вже давно не будують свою ефективність виключно на зборі сторонніх даних. Уже зараз можно говорити про те, що знову зросте значимість якісних джерел трафіку із власних даних та безпосередньо клієнтських даних — 1st party datа.

До того ж такі дані дозволять вийти на якісно новий рівень комунікацій з потенційним споживачем за умови інтеграції їх з усією потужністю програматичних алгоритмів.

Фото в тексті: unsplash.com


Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.

Теги: діджиталинтернетрекламасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.