• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чому GAP продає NFT?

13 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чому GAP продає NFT?
Share on FacebookShare on Twitter

Прагнучи охопити нових клієнтів і зміцнити наявну базу прихильників худі, Gap використовує один з наймодніших інструментів у сучасному світі маркетингу — NFT. Бренд оголосив, що представить свою першу колекцію незмінних жетонів 13.01 (четвер). Як і деякі роздрібні конкуренти, NFT бренду включатиме ігровий компонент, щоб стимулювати клієнтів продовжувати взаємодіяти.

У обмеженій колекції будуть представлені роботи Брендона Синса, нью-йоркського художника, який створив ілюстрації Френка Апе.

Габріелла Сантаніелло, засновниця роздрібної консалтингової фірми A Line Partners, сказала, що набіг Gap на NFT є розумним кроком для охоплення молодих клієнтів у той час, коли брендам потрібно зосередитися на цифрових зусиллях.

«Це варте уваги, — сказала вона. — Ось де зараз очні яблука — на жаль, очні яблука не в торговому центрі. Наскільки [роздрібним торговцям] хочеться думати, що люди приходять до [їхніх] магазинів».

Предмети колекціонування NFT будуть доступні для покупки за різними рівнями цін — найнижча під назвою «Common» коштуватиме приблизно 8,30 доларів, а найвища, «One of a Kind», буде доступна для покупки в форматі аукціону 24 січня. Клієнти, які збирають цифрове мистецтво на нижчих рівнях і досягнуть певного рівня, зможуть придбати фізичну толстовку Gap, розроблену у співпраці з Sines.

«Ми постійно оцінюємо можливості співпраці з партнерськими платформами, які відповідають нашим цінностям і надають нашим клієнтам можливість самовираження», — написала представниця Gap.

У релізі зазначається, що компанія Gap вибрала Tezos, яка рекламує свій енергоефективний блокчейн з відкритим вихідним кодом як такий, що має низький вуглецевий слід, як партнера через прихильність виробника сукна до стійкості. Дійсно, викиди вуглецю в результаті NFT можуть бути постійним ризиком для брендів, які намагаються бути більш екологічно свідомими.

У своїй заяві Мішель Парк, директорка з жіночого дизайну в Gap, зазначила, що колекція NFT — це «лише верхівка айсберга» того, що клієнти можуть очікувати від бренду в цифровому просторі.

Джерело


Читайте також:

Kellogg’s змінює позиціонування бренду в Індії

Теги: брендкреативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.