Чим здивує перший день семінарської програми Ukrainian Creative Week
Оргкомітет представляє спікерів та теми першого дня Ukrainian Creative Week, який присвячений Digital Design:
 
·         Людмила Хилько, Sigma Digital
 СКІЛЬКИ КРЕАТИВУ В КОНТЕНТ-ПЛАНІ?
·         Ольга Сторожилова, CF.Digital
ПРОЕКТ БЕЗ СТРАТЕГІЇ ЧИ КУДИ ПОДІЛИСЬ ГРОШІ?
·         Ярослав Огоцький, adpro Isobar Ukraine 
 ДИЗАЙН ЗІ ЗМІСТОМ. ЧОМУ СТВОРЕННЯ ПРАВИЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ПОВИННО ПОЧИНАТИСЯ ЗІ СТРАТЕГІЇ?
·         Ольга Шевченко, Vintage Web Production 
MOTION FOR EMOTION
 
Семінарська програма від Ukrainian Digital Agency Committee (UDAC):
 
·         Євген Ординський, GRAPE Ukraine           
МУЛЬТИЗАДАЧНІСТЬ ДИЗАЙНЕРА
·         Юлія Хаврон, Postmen                               
ЧОМУ ВАШІ ВІДЕО НЕ ВЗЛІТАЮТЬ ОНЛАЙН?
·         Андрій Провотар, Lovi Video         
ЖАБА. РУХАЙСЯ, ЩОБ ТЕБЕ ПОМІТИЛИ
·         Іван Кучеренко, DIEVO digital evolution agency
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ: ЛЮДИ VS ЧАТ-БОТИ. ЯК JOHNNIE WALKER ВІДКРИВ ІНСАЙТИ ПЕРСОНАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ УКРАЇНЦІВ
 
 
24 жовтня о 10:00 відкривається експозиція робіт-переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2017. Вже з 11 ранку слухачі семінарської програми UCW матимуть можливість дізнатись, що ж має бути на першому місці: стратегія, ціль чи ідея, чому варто приділяти особливу увагу відео, і які зараз є тренди.  Також, вони будуть вражатись важливістю креативної складової в SMM, етапами розвитку дизайнера в цифровій ері та психологією спілкування (люди vs чат-боти). Почують про тенденцію розвитку стратегій, про те, як створити цінність своєї пропозиції та перестати боятись конкуренції, про відео як головний маркетинговий інструмент, про те, навіщо дизайнеру знати про сутність бренду та попередньо вивчати напрацювання дослідницьких компаній.
 
Повна програма доступна на сайті.
На церемонії нагородження, що відбудеться 25 жовтня, о 19:00 будуть оприлюднені імена переможців одразу трьох провідних українських конкурсів:  Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, Kakadu Awards 2017 та ADC*UA awards 2017.
Звертаємо вашу увагу на те, що тиждень креативності закінчиться найграндіознішою Ніччю в році – Ніччю рекламожерів. Приходьте ласувати шедеврами світової кухні реклами! Квитки можна придбати за посиланням.
 
У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...