Як часто Ви користуєтеся такими платформами, як Facebook, Google, , Airbnb, Twitter, сервісами Apple? Остаточної відповіді ми не отримаємо, але однозначним є те, що користуються всі: хоча б раз на місяць, чи тиждень, та є й такі, хто – щодня.

Очевидним лишається факт, що ми як користувачі, замислюємося не досить часто про те, де  лишаємо свою особисту інформацію, і на кого вона може розповсюдитись.

Наразі термін «user data», що років 5 тому назад не був і зовсім на слуху – вже добре відомий та доволі обговорюваний. Сьогодні «інформація про користувачів» вже має правову захищеність.

Ігнорувати таку гарячу тему не стали технологічний блог AddictiveTips (який є замовником) та британське креативне агентство NeoMam, які все ж таки відшукали відповіді на питання: кому потрібна ваша особиста інформація та хто із технічних гігантів її поставляє.

В результаті аналізу даних, що є у вільному доступі з 2010-го року, було розроблено низку кольорових діаграм та графіків з відсотковими та чисельними показниками, які здатні відобразити картину зі всіма деталями.

Отже, для дослідження було відібрано топ технологічних компаній та платформ для соціальних медіа, до яких увійшли:

Facebook, Google, Airbnb, Apple LinkedIn, Twitter, Snapchat, Oath (зараз Verizon Media), WordPress, Reddit.

В загальному, дослідження відбувалося в декілька етапів. Аналізувалися на скільки доступний є звіт компанії про прозорість інформації, які країни та який проміжок часу вони охоплюють; визначалися також країни, які вимагають дані від технічних гігантів, вираховувалися кількість таких запитів, і, відповідно, відсоток задоволених з них.

Маємо такі дані: найбільше запитів на інформацію про користувачів було зроблено та задоволено в США. І більшу частку від загального числа зробив саме уряд країни та конкретно до  Facebook.

Наступним лідером серед країн, яким було зроблено такі запити – Німеччина. Половина запитів тут було зроблено до компанії Apple. Наступними в такому топ-країн, в яких хочуть знати про громадян, йдуть Індія та Велика Британія, в яких, як і в США, найбільше запитів було зроблено до  Facebook.

В 20-ку країн, які отримують запити до технологічних компаній на інформацію про користувачів, Україна не входить, та незначні дані є: 99 запитів за останній рік задовольнив Google, 44 – Facebook, 2 – Apple.

Щодо топ-компаній, які надають інформацію, і цим самим задовольняють запити є:

Apple – 80.13%, Snapchat – 80.01%, Reddit – 77.07%, Facebook – 74.34% та Google – 66.27%

В ході дослідження також було помічено цікаву послідовність: з 2010-го року по 2017-ий загальна кількість запитів зростала (з 27 625 до 382 242), а у 2018-ому році, коли майже кожен третій є активним користувачем Інтернет – мережі – цифра, що позначає кількість запитів на особисту інформацію, падає.

У відсотковому еквіваленті такий спад з 2017 по 2018 рік, становить 37%. Одна із причин такого явища – введення законів, що захищають особисті дані користувачів та чимала кількість скандалів навколо цього. Чи буде рости цей показник вгору, чи все ж таки, наші дані будуть особистими й конфіденційними – лишається спостерігати за розвитком дій, або ж ставати обачнішим та діяти на випередження.

Автор: Ілона Должко

За матеріалами: https://www.addictivetips.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.