Чи лишаються особисті дані в мережі Інтернет особистими?

Як часто Ви користуєтеся такими платформами, як Facebook, Google, , Airbnb, Twitter, сервісами Apple? Остаточної відповіді ми не отримаємо, але однозначним є те, що користуються всі: хоча б раз на місяць, чи тиждень, та є й такі, хто – щодня.

Очевидним лишається факт, що ми як користувачі, замислюємося не досить часто про те, де  лишаємо свою особисту інформацію, і на кого вона може розповсюдитись.

Наразі термін «user data», що років 5 тому назад не був і зовсім на слуху – вже добре відомий та доволі обговорюваний. Сьогодні «інформація про користувачів» вже має правову захищеність.

Ігнорувати таку гарячу тему не стали технологічний блог AddictiveTips (який є замовником) та британське креативне агентство NeoMam, які все ж таки відшукали відповіді на питання: кому потрібна ваша особиста інформація та хто із технічних гігантів її поставляє.

В результаті аналізу даних, що є у вільному доступі з 2010-го року, було розроблено низку кольорових діаграм та графіків з відсотковими та чисельними показниками, які здатні відобразити картину зі всіма деталями.

Отже, для дослідження було відібрано топ технологічних компаній та платформ для соціальних медіа, до яких увійшли:

Facebook, Google, Airbnb, Apple LinkedIn, Twitter, Snapchat, Oath (зараз Verizon Media), WordPress, Reddit.

В загальному, дослідження відбувалося в декілька етапів. Аналізувалися на скільки доступний є звіт компанії про прозорість інформації, які країни та який проміжок часу вони охоплюють; визначалися також країни, які вимагають дані від технічних гігантів, вираховувалися кількість таких запитів, і, відповідно, відсоток задоволених з них.

Маємо такі дані: найбільше запитів на інформацію про користувачів було зроблено та задоволено в США. І більшу частку від загального числа зробив саме уряд країни та конкретно до  Facebook.

Наступним лідером серед країн, яким було зроблено такі запити – Німеччина. Половина запитів тут було зроблено до компанії Apple. Наступними в такому топ-країн, в яких хочуть знати про громадян, йдуть Індія та Велика Британія, в яких, як і в США, найбільше запитів було зроблено до  Facebook.

В 20-ку країн, які отримують запити до технологічних компаній на інформацію про користувачів, Україна не входить, та незначні дані є: 99 запитів за останній рік задовольнив Google, 44 – Facebook, 2 – Apple.

Щодо топ-компаній, які надають інформацію, і цим самим задовольняють запити є:

Apple – 80.13%, Snapchat – 80.01%, Reddit – 77.07%, Facebook – 74.34% та Google – 66.27%

В ході дослідження також було помічено цікаву послідовність: з 2010-го року по 2017-ий загальна кількість запитів зростала (з 27 625 до 382 242), а у 2018-ому році, коли майже кожен третій є активним користувачем Інтернет – мережі – цифра, що позначає кількість запитів на особисту інформацію, падає.

У відсотковому еквіваленті такий спад з 2017 по 2018 рік, становить 37%. Одна із причин такого явища – введення законів, що захищають особисті дані користувачів та чимала кількість скандалів навколо цього. Чи буде рости цей показник вгору, чи все ж таки, наші дані будуть особистими й конфіденційними – лишається спостерігати за розвитком дій, або ж ставати обачнішим та діяти на випередження.

Автор: Ілона Должко

За матеріалами: https://www.addictivetips.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...