Чи бути європейській реформі у галузі зовнішньої реклами?

В результаті реалізації проекту, кількість конструкцій, було скорочено з 57 до 35. великоформатні конструкції замінені на європейський міський формат (з 18 кв. м на 7 та 2,16 кв.м  відповідно). Втричі скоротилась загальна площа рекламних поверхонь.

Головне це те, що розташування самих конструкцій та їх зовнішній вигляд було змінено таким чином, щоб вони максимально органічно вписувалися в міське середовище та не перешкоджали руху водіїв та пішоходів.

Місцеві мешканці відзначали позитивні зміни вигляду вулиць та підтримали ініціативу операторів.

Оператори зовнішньої реклами інвестували в цей проект близько 4,5 млн. гривень та майже півроку праці. Проте робота йшла б набагато швидше, якби ця ініціатива буда підтримана київськими чиновниками.

«Асоціація зовнішньої реклами України в черговий раз підкреслює – ми готові до глибинного комплексного реформування галузі і вже робимо це за власний рахунок. Проте маємо відмітити, що для покращення візуального вигляду міста необхідний комплексний підхід: вирішення питання незаконних забудов, парковок, МАФів, хаотичних вивісок, і безумовно, поліпшення у сфері ooh. Але ці реформи мають бути прозорі, зрозумілі та чесні, а головне – впроваджуватися на партнерських засадах».

Галузь зовнішньої реклами пішла на значні інвестиції, і є єдиним прикладом реальних реформ, здійснених нею самостійно, на європейських принципах саморегулювання. Проте ініціативи бізнесу так і не отримали підтримки чи хоча б належної оцінки з боку представників влади.

На великий подив чомусь саме чиновники гальмують процес позитивних змін на вулицях нашого міста, хоча власне саме вони і мали б прагнути до наближення столиці до кращих міст Європи, як за зовнішнім виглядом, так і за європейськими цінностями та формою взаємодії з бізнес-середовищем.

Наслідком цього гальмування вже стало суттєве порушення строків реалізації запропонованого асоціацією плану модернізації. Наступними вулицями за планом мають стати Петровська алея, Паркова дорога, Дніпровський спуск, алея Героїв Крут, вул. Басейна, бульвар Лесі Українки і бульвар Шевченка.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...