Человечинки не желаете?

 В целях продвижения пятого сезона сериала «Ходячие мертвецы» (The Walking Dead), премьера которого в Великобритании состоится 13 октября этого года, креативный директор Miss Cakehead вместе с London Mess придумали «человеческие гамбургеры».

На создание концепта их вдохновил финал четвертого сезона сериала. Шеф-повар Джеймс Томлинсон использовал телятину, говядину, свинину, куриную печень и костный мозг для приготовления котлет для бургеров.

Фото: designtaxi.com По его словам, рецепт родился у него на основе описания писателя Уильяма Сибрука, который попробовал человеческое мясо в западной Африке и написал об этом в своей книге. Открывшийся в восточной части Лондона магазин будет выдавать бесплатные «человеческие бургеры» 30 сентября 2014 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...