Человечинки не желаете?

 В целях продвижения пятого сезона сериала «Ходячие мертвецы» (The Walking Dead), премьера которого в Великобритании состоится 13 октября этого года, креативный директор Miss Cakehead вместе с London Mess придумали «человеческие гамбургеры».

На создание концепта их вдохновил финал четвертого сезона сериала. Шеф-повар Джеймс Томлинсон использовал телятину, говядину, свинину, куриную печень и костный мозг для приготовления котлет для бургеров.

Фото: designtaxi.com По его словам, рецепт родился у него на основе описания писателя Уильяма Сибрука, который попробовал человеческое мясо в западной Африке и написал об этом в своей книге. Открывшийся в восточной части Лондона магазин будет выдавать бесплатные «человеческие бургеры» 30 сентября 2014 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...