Чье оно, ванильное небо?
Кондитерская корпорация Roshen потребовала в суде по интеллектуальным правам досрочно прекратить правовую охрану в России товарного знака “Ванильное небо”/Vanilla Sky, зарегистрированного ОАО Новосибирский хладокомбинат. Об этом говорится на сайте суда.

Истец просит снять регистрацию для части товаров 30-го класса международной классификации товаров и услуг, в которую входят, в том числе, кофе, чай, сахар, рис, хлебобулочные изделия, кондитерские изделия, мороженое. По мнению Roshen, ответчик не использует принадлежащий ему бренд в течение трех или более лет.

СИП отложил основные слушания по делу на 20 октября, причины переноса разбирательства пока не известны. Ранее представитель Новосибирского хладокомбината заявлял в суде о возможности разрешения спора мирным путем.

В Новосибирске под оспариваемым брендом производится пломбир в ведерках, который выпускает ООО Полярис-экспорт (производитель мороженого), зарегистрированное по тому же адресу, что и ОАО Новосибирский хладокомбинат. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...