• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

«Час великих подій із Медіа Групою Україна»

8 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Час великих подій із Медіа Групою Україна»
Share on FacebookShare on Twitter

Відбулася зустріч із партнерами та рекламодавцями «Час великих подій із Медіа Групою Україна». Про найактуальніші новини та тренди галузі, плани на майбутнє, нові формати рекламних кампаній, зміни у поведінці споживачів та перспективи різних вікових аудиторій розповіли топ-менеджери «Медіа Групи України» та представники стратегічних партнерів компанії.

Під час заходу презентували найгучніші та найефективніші телевізійні проєкти, рекламні кампанії та колаборації. Розважальні шоу, серіали, інформаційний блок, власний стримінговий сервіс — усе це здатне задовольнити не лише різноманітні смаки глядачів, але й відповісти на найвибагливіші запити рекламодавців. Спікерами вечора були експерти галузі телебачення та реклами, серед них Павло Таяновський, директор зі стратегій і трансформацій Carat Ukraine. Підбив підсумки зустрічі Володимир Бородянський, член Наглядової ради «Медіа Групи Україна».

«Увесь рік ми системно розвивалися, радували глядачів і пропонували нові можливості для плідного співробітництва з нашими партнерами. І ми постійно розширюємо можливості  для співпраці», — підкреслив Євгеній Бондаренко, директор «Медіа Групи Україна».

«Наше завдання не пристосовуватися до смаків аудиторії, ми взяли на себе відповідальність зокрема й формувати ці смаки», — резюмував виступи спікерів і надихнув усіх присутніх Володимир Бородянський.

Нова цінність аудиторії 55+

Окремий блок презентації був присвячений змінам у настроях, способі життя та споживанні різних вікових аудиторій. Спікери заходу наголосили на перспективах старшої аудиторії: люди віком 55+ вже не ті, що були 10 років тому, а отже, це нові можливості для розширення ринків.

Тетяна Нікітіна, директорка департаменту аналітики, навела результати дослідження щодо різних вікових груп, зокрема 55+. Населення віком 18-24 і 25-34 постійно зменшується: за останні 10 років вікова група 18-34 скоротилася на 24%, а 55+ зросла на 8%.

«Варто придивитися до старшої вікової групи. У нас існує стереотип, що за межами комерційної аудиторії перебувають люди зрілого віку, яких характеризує досить пасивний спосіб життя, зокрема щодо споживання. Але це не так, наші дослідження засвідчують, що це активні люди, більшість із них досі працює, витрачає кошти і радіє життю», — наголосила Тетяна Нікітіна.

Продовжила цю тему Євгенія Близнюк, засновниця і директорка аналітичного агентства Corestone Group, CEO та co-founder проєкту Gradus, оприлюднивши результати дослідження про споживацьку поведінку аудиторії віком 55-64. Так, саме ці люди контролюють сімейні бюджети, залучені до купівлі різноманітних груп товарів, мають заощадження та спокійніше реагують на кризи.

«Також вони активно залучаються до соціально-політичного інформаційного поля країни та до медійного споживання: вони відстежують події, дивляться новини, довіряють лідерам суспільної думки», — поділилася Євгенія Близнюк.

На перевагах старшої телеаудиторії для рекламодавців наголошував і Антон Зінченко, директор компанії Evident Media: саме вона, як свідчать дослідження, найактивніше реагує на телерекламу товарів FMCG, фармацевтики та  ритейлу. «Окрім того, за аудиторію 55+ ви не платите, адже баїнгова аудиторія каналів — 18-54. Відповідно, отримуєте значно більшу аудиторію ТБ-реклами», — звернувся до рекламодавців Антон Зінченко.

Ексклюзивний контент у пріоритеті

Директор зі стратегій і трансформацій Carat Ukraine Павло Таяновський, директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов та директорка OLL.TV та Xtra TV Юлія Трибушна під час дискусії обговорили світові тренди ОТТ-ринку, розвиток українського середовища та прогнози на майбутнє. Варто наголосити, що сервіс OLL.TV змінив айдентику, провів ребрендинг та значно розширив контентну складову. Окрім того, долучився до створення власного серіалу «Зломовчання» і не планує на цьому зупинятися.

«Ексклюзиви “пануватимуть”. Власне виробництво створює найбільш лояльного глядача», — наголосив Федір Гречанінов.

Теми, які порушували під час презентації, важливі для всієї індустрії — так описали виступи й самі спікери, і гості. Нові кросплатформені формати співпраці з брендами, підтверджений успіх рекламних кампаній на ТвоєТБ, як свідчення важливості частоти повідомлень та результати досліджень щодо цінності аудиторії 18-64 та необхідність переходу на неї всього ринку — ці головні тези зустрічі можуть стати порядком денним всієї медійної індустрії.

«Ми продемонстрували, що наші зусилля щодо роботи з лінійним і нелінійним мовленням, присутності в Україні та за її межами — єдиний шлях, який дозволяє сучасному медіабізнесу як в Україні, так і в усьому світі збільшувати доходи та бути успішним», — прокоментував Андрій Тюленєв.


Читайте також:

Як працює бізнес-модель вільного найму команд. Досвід агентства FUTURIST

Теги: кіномедіасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.