20 жовтня команда українського стартапу CASES презентувала розробку, над якою працювала протягом останнього року — професійну соцмережу для креативних індустрій. На платформі організації та фахівці матимуть можливості ділитись новинами, вести блоги, портфоліо, знаходити замовників та публікувати вакансії. Амбіція стартапу — стати одним з головних майданчиків для креативних індустрій у світі.
Від медіа — до соцмережі
CASES починались як нішеве медіа для креативних індустрій. Автором ідеї був Анатолій Попель. За початковим задумом, на медіа мали публікуватись лише матеріали про креативні індустрії в форматі кейс-стаді. Досить швидко команда зрозуміла, що початкова амбіція щодня публікувати новий матеріал потребувала б залучити до команди великий штат журналістів та редакторів.
«Ідея масштабування за рахунок збільшення творчого штату мені не сподобалась. Я розумів, що так ми будемо рухатись дуже повільно, і зрештою нам може просто не стати сил утримувати стільки людей. Тому ми вирішили спробувати альтернативну ідею — зробити ставку на автоматизацію і створити медіа взагалі без журналістів та редакторів», — розповідає Анатолій.
Так медіа CASES перетворилося на першу в Україні UGC-платформу для креативних індустрій. Представники креативних бізнесів могли вільно реєструватись та створювати контент. Причому в оновленій платформі з’явилась також можливість публікувати не лише кейси, але й новини та блоги.
Для публікації матеріалів на платформі достатньо було лише створити профіль і пройти премодерацію. За час існування проєкту CASES вдалось залучити на платформу понад 1250 організацій з усієї України, серед яких рекламні агенції, стартапи, дизайн-студії, продакшени, ІТ-компанії. Це зробило CASES найбільшим каталогом креативних індустрій України.
І тепер компанія робить наступний крок вперед — CASES стає соцмережею. Вже 1 грудня дизайн стане доступним на основному домені, а до цього часу можна тестувати новий інтерфейс за посиланням.
Випускники Українського Фонду Стартапів
У 2020 році команда виграла сід-грант для своєї освітньої платформи, створеної на основі технологічного рушія CASES. Згодом команда також пройшла за підтримки Фонду акселераційну програму в eō Business Incubators.
«Грантова програма Фонду й акселераційна програма мали значний вплив на проєкт. Завдяки акселерації ми ліпше зрозуміли реальні можливості нашого проєкту, а завдяки гранту отримали поштовх, який дав змогу втілити в життя наш задум», — зазначає Анатолій Попель.
Все, що потрібно креативній галузі, в одному інтерфейсі
CASES перетворюється з UGC-медіа в повноцінну професійну соцмережу для креативних індустрій.
«З глибинних інтерв’ю, які ми проводили серед представників креативних індустрій, ми знаємо, що три ключові виклики, з якими стикається кожний бізнес в цій галузі — популяризація, пошук замовлень і пошук талантів. Ми прагнемо створити такий інтерфейс, в якому будуть відповіді на кожен з цих викликів. Через один інтерфейс компанія зможе ділитись новими роботами, статтями, новинами, і в ньому ж — знаходити нові контракти та шукати нових фахівців», — пояснює Анатолій Попель.
При цьому команда прагнула зробити інтерфейс максимально простим, зрозумілим та комфортним.
Для користувачів CASES пропонує зручну персоналізовану стрічку матеріалів. Кожен користувач матиме можливість обрати для себе ті галузі креативних індустрій, що цікаві особисто йому, підписуватись на цікаві їм профілі і відписуватись від нецікавих. До того ж кожен фахівець матиме можливість обирати який тип контенту він хоче бачити в своїй стрічці.
«Це дозволить користувачам впливати на якість контенту в соцмережі. Контент, що неналежно оформлений, неграмотно написаний чи просто нецікавий зникатиме з ваших стрічок. А наявність механізмів передплати захистить вас від необхідності бачити нецікавий вам контент у форматі реклами», — каже Анатолій Попель.
Амбіція команди — глобальна експансія
Окремою важливою особливістю платформи є функції багатомовності. Адже команда CASES планує вже в наступному році залучати на платформу і користувачів, і замовників з англомовного сегменту.
«Ми вже маємо первинний перелік компаній з США та Британії, що виявили зацікавленість до взаємодії з CASES. Мова, і про провайдерів креативних послуг, і про замовників. Є креативні бізнеси, для яких є цікавим напрям творчих партнерств, масштабування робочої сили за рахунок взаємодії з командами з України. Ми не будемо довго чекати. Вже в наступному році плануємо допомагати таким бізнесам заходити на платформу і взаємодіяти з нашою спільнотою», — зазначає Анатолій Попель.
Перші враження від платформи
Повноцінний запуск платформи очікується вже 1 грудня цього року. А 20 жовтня команда провела попередню презентацію. Запис можна переглянути на сторінці події.
Деякі враження представників креативних індустрій:
«Сподобався інклюзивний формат заходу: доступно онлайн для ширшої аудиторії, а офлайн — для креативної та бізнес спільноти. презентація була грамотно побудована: надано контекст, передісторію, статистикою та, власне, висновки та відповідь „що тепер“?
Як видавець за освітою, я тішуся, що ринок медіа прогресує та трансформується, адже реалії змінюються, важко лишатися актуальними, популярними та прибутковими (тим паче зберігати незалежність). А як комунікаційниця — радію появі додаткового каналу для підсилення знання про бренд і пошуку талантів.
Звісно, є й ризики: соцмережа це складний продукт. Тому я бажаю успіху та наснаги CASES і вже біжу тестувати бета версію нового сайту!», — Юлія Кравчук, Employer Brand Manager в Reface.
«CASES дуже детально проаналізували ринок та виклики, які стоять перед його учасниками. Ідея із запуском професійної соцмережі — креативна та амбітна. І з огляду на те, з яким натхненням команда представляла оновлення платформи, скільки гостей вони зібрали в залі та в онлайні, впевнена — в них все вийде», — Оксана Куліш, CEO в PointeR Agency.
«Дуже круто, що в Україні медіа шукають нову модель і не бояться брати на себе більше, ніж просто медіатрансляція», — Дмитро Федоренко, Управляючий партнер в Seventeam.
«Ми тільки-но подумали про інструмент для публікації креденшиалс агенції, вже встигли схопитись за голову, адже це додаткові сторінки на сайті, постійні оновлення, дизайн і верстка — аж раптом презентація оновлених CASES. А тут і можливість публікувати портфоліо, і нагороди, і статті для креативних та комунікаційних компаній — словом, все чого ми потребували, аби більше клієнтів дізнались про послуги, успішні проєкти й нашу класну команду. Якщо існує телепатія, то CASES: Special Event її продуманий і чудово організований доказ», — Вікторія Чернова, Chief Growth Officer в Newsfront.
Читайте також:
Музика грає, доки ви танцюєте: Clif Bar намагається розворушити меломанів у часи без концертів