Cannes Lions жертвует болee 72 тысяч евро на программы гендерного равенства
Организаторы Международного фестиваля креативности Cannes Lions объявили о распределении пожертвовваний полученных в результате проведения Glass Lions – креативного мероприятия,  направленного на разрушение гендерых стереотипов. 
 
В этом году в конкурсе приняли участие 155 работ из 38 стран мира. Денежные средства, полученные за участие в конкурсе, будут направлены в адрес 10 благотворительных организаций занимающихся проблемами гендерного равенства:: UN Women, Equality Now, Pro Mujer, Global Fund for Women, Gender and Development Network, Geena Davis Institute, Men Engage, Women for Women, Clinton Foundation and UN Women National Committee of the UK.
Участники получили возможность в прямом эфире самостоятельно выбрать одного из 10 адресатов своей денежной помощи. 
 
Напомним: Новая награда Glass Lion впервые  появилась в рамках Cannes Lions в 2015 году как ответ на стремление содействовать гендерному разнообразию в рамках творческих коммуникаций. В 2016 году 40% членов жюри Фестиваля составляли женщины, что явилось самый высокий показателем в истории Cannes Lions. 
 
Больше информации о Glass Lions вы можете найти на портале www.canneslions.com.
 
Официальный представитель Cannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова
 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала кампанія від натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...