Cannes Lions зафиксировал рекордное количество поданных работ

В целом наблюдается рост количества работ в 18 из 24 категорий. Рекордный рост зафиксирован в категории Product Design Lions (+92%), заметно выросло количество работ в трех специализированных фестивалях: Lions Entertainment, Lions Innovation and Lions Health.

Так, на фестивале The Entertainment Lions количество работ выросло на 32% и составило 1,843, из которых 637 работ подано в дебютную категорию  Entertainment Lions for Music.

Количество работ, поданных в обоих категориях фестиваля Lions Innovation также заметно выросло. В категории Creative Data Lions количество работ выросло на 16%, а в категории Innovation Lions – на 69%.

Количество работ, поданных на фестиваль Lions Health также значительно выросло: в категории Pharma Lions – на 35%, а в категории Health & Wellness Lions – на 42%. Общее количество поданных на Lions Health работ в этом году составило 2.607.

Еще одна тенденция – рост количест ва работ а craft-категориях. Так в категории Digital Craft Lions подано 1150 работ, в категории Film Craft количесво работ выросло на 5%, другие категории тоже продемонстрировали устойчивый рост. 

Общее количество поданных работ в 2016 году по сравнению с 2015 годом (по категориям):

 

2015 2016
Creative Data Lions 619 715
Creative Effectiveness Lions 160  109
Cyber Lions 3,738 2,886 
Design Lions 2,409 2,857
Digital Craft Lions 1,150
Direct Lions 2,813 3,097
Entertainment Lions 1,394 1,843
Entertainment Lions for Music 637
Film Lions 3,070 2,801
Film Craft Lions 2,205 2,315
Glass: The Lion for Change 166 155
Health & Wellness Lions 1,430 2,024
Innovation Lions 226 381
Integrated Lions 279
Media Lions 3,179 2,986
Mobile Lions 1,246 1,259
Outdoor Lions 5,037 5,365
Pharma Lions 432 583
PR Lions 1,969 2,224
Print & Publishing Lions 4,470 3,775
Product Design Lions 280 538
Promo & Activation Lions 3,196 3,458
Radio Lions 1,720 1,410
Titanium Lions 374 254
TOTAL 40,133 43,101

 

Напомним: Украина подала в этом году на фестиваль Cannes Lions 41 работу. 

387 членов жюри Cannes Lions уже приступили к работе во вторник 14 июня. Первые результаты мы узнаем в субботу 18 июня, когда пройдет церемония награждения победителей фестиваля lions Health. Больше информации Вы можете узнать на портале www.canneslions.com

Официальный представитель Cannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...