Cannes Lions выбрал креативных делегаток

Эти 15 нежных и креативных посетят фестиваль в рамках программы See it be it, призванной талантливым леди-менеджерам верхнего и среднего звена в рекламной индустрии продолжать рост и развитие, посетив все мероприятия фестиваля.

Для того, чтобі попасть в эту программу, нужно быть обладателем отраслевых наград определенного уровня (но не посещать до этого Cannes Lions), а также проявлять немалую активность в соцсетях. Женщины, подавшие заявки на участие в програме проходят ряд интервью с Бывшими участницами See It Be It и представителями фестиваля Cannes Lions.

За последние годы число женщин-рекламистов, посетивших Cannes Lions стремительно растет. В этом году доля прекрасного пола в числе участников фестиваля составит по предварительным подсчетам 43%, что явлдяется рекордным показателем за всю историю фестиваля.

Ниже список тех женщин-рекламистов, которым повезло в этом году:

  • Adebola Adegbulugbe, Copy Group Head, Insight Publicis, Nigeria
  • Atiya Zaidi, Executive Creative Director, Synergy Dentsu, Pakistan
  • Barbara Dzikanowice, Creative Content Director, Happiness (an FCB alliance), Belgium
  • Deborah Vasques Soares, Senior Copywriter, Lew’LaraTBWA, Brazil
  • Hannah Johnson, Creative Concept / Copywriter, LA RED GmbH, Germany
  • Jaki Jo Hannan, Senior Art Producer, AMV BBDO, UK
  • Kara Coyle, Associate Creative Director, Ogilvy & Mather, USA
  • Lizi Hamer, Regional Creative Diretor, Octagon, Singapore
  • Maria Milusheva, Creative Director, Noble Graphics TBWA, Bulgaria
  • Marla Natoli, Director, Video and Mobile, AOL Canada
  • Sakshi Choudhary, Creative Supervisor, OgilvyOne Worldwide, Mumbai, India
  • Satoko Takada, Creative Director, McCann Tokyo, Japan
  • Shahnaz Ahmed, Senior Graphic Designer, Livity / Founder & Director, Knit Aid, UK
  • Shannon Crowe, Copywriter / Creative Freelance (formerly Clemenger BBDO Melbourne), Australia
  • Tahirah Edwards-Byfield , Senior Copywriter, AKQA, USA

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...