Cannes Lions: Победители в категории Direct

Гран-при досталось агентству GREY NEW YORK за кампанию INTERCEPTION для VOLVO

 

Золотых Львов удостоились следующие работы м агентства:

 

THE HIV+ ISSUE VANGARDIST MAGAZINE MAGAZINE SAATCHI & SAATCHI SWITZERLAND Geneva

SWITZERLAND

 

THE INTERACTIVE FORM CANAL+ CANAL+ BETC Paris / BETC DIGITAL Paris FRANCE
#HANDSOFF MARC DORCEL MARC DORCEL MARCEL Paris FRANCE
JOE BOXER INACTIVITY TRACKER KMART / JOE BOXER JOE BOXER INACTIVITY TRACKER FCB CHICAGO  USA
MAKEUP GENIUS L'ORÉAL PARIS MAKEUP PRODUCTS / VIRTUAL MIRROR McCANN PARIS  FRANCE
HOLOGRAMS FOR FREEDOM NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) NGO DDB SPAIN Madrid SPAIN
THE ICE BUCKET CHALLENGE THE ALS ASSOCIATION THE ALS ASSOCIATION THE ALS ASSOCIATION Washington USA
INTERCEPTION VOLVO AUTOMOBILES GREY NEW YORK  USA
THE INTERACTIVE FORM CANAL+ CANAL+ BETC Paris / BETC DIGITAL Paris FRANCE
#HANDSOFF MARC DORCEL MARC DORCEL MARCEL Paris FRANCE
BOSSE'S MILK LIDL DISCOUNT FOOD STORE MILK INGO Stockholm SWEDEN
#LIKEAGIRL PROCTER & GAMBLE ALWAYS LEO BURNETT TORONTO  / LEO BURNETT CHICAGO  / LEO BURNETT LONDON  / HOLLER London CANADA
BLIND TRIP MINISTRY OF TRANSPORTATION AND TOURISM PROMOTIONAL TOURISM CAMPAIGN MARURI GREY Guayaquil ECUADOR
THE FRESHEST ORANGE JUICE BRAND INTERMARCHÉ INTERMARCHÉ MARCEL Paris FRANCE
NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR EXIT DEUTSCHLAND GGH LOWE Hamburg / GRABARZ & PARTNER Hamburg GERMANY
HOLOGRAMS FOR FREEDOM NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) NGO DDB SPAIN Madrid SPAIN
LOVE HAS NO LABELS ADCOUNCIL LOVE HAS NO LABELS R/GA New York USA
NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR EXIT DEUTSCHLAND GRABARZ & PARTNER Hamburg / GGH LOWE Hamburg GERMANY
SOUNDLAB BOX LEICA GALLERY SÃO PAULO LEICA INSTITUTIONAL F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI São Paulo BRAZIL
THE INTERACTIVE FORM CANAL+ CANAL+ BETC Paris / BETC DIGITAL Paris FRANCE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...