Cannes Lions открывают новый фестиваль инноваций

«Эти кардинальные изменения являются ответом на стремительную динамику развития в отрасли», – отмечает СЕО Lions Festivals  Филипп Томас.

Использование данных и технологий, как инструментов, которые  могут привести к важным бизнес – решениям, становится просто необходимой вещью в современном мире.

Награды нового фестиваля Innovation Lions будут выдаваться в таких категориях: самостоятельные и брендированные технологические решения, рекламные платформы и модели.

Новая номинация Creative Data Lions будет обыгрывать роль данных в формировании идей и в составлении истории, которое по мнению Дэвида Дрога, креативного директора Droga5, является одним целым.

Фестиваль Lions Innovation имеет тщательно спланированную  программу,  состоящую из: выступлений новичков и гуру об инновациях,  демонстраций  удивительного шоу adtech, нетворкинга, где можно установить новые контакты и финальной церемонии награждения самых талантливых.

Lions Innovation Festival будет проходить 25 и 26 июня 2015 в зале Lérins каннского Дворца Фестивалей. Условия его проведения будут опубоикованы 15 января 2015 года. Прием заявок на участие будет открыт 22 января 2015 года. Больше информации ищите на сайте www.canneslions.com/innovation.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...