Cannes Lions открывают новый фестиваль инноваций

«Эти кардинальные изменения являются ответом на стремительную динамику развития в отрасли», – отмечает СЕО Lions Festivals  Филипп Томас.

Использование данных и технологий, как инструментов, которые  могут привести к важным бизнес – решениям, становится просто необходимой вещью в современном мире.

Награды нового фестиваля Innovation Lions будут выдаваться в таких категориях: самостоятельные и брендированные технологические решения, рекламные платформы и модели.

Новая номинация Creative Data Lions будет обыгрывать роль данных в формировании идей и в составлении истории, которое по мнению Дэвида Дрога, креативного директора Droga5, является одним целым.

Фестиваль Lions Innovation имеет тщательно спланированную  программу,  состоящую из: выступлений новичков и гуру об инновациях,  демонстраций  удивительного шоу adtech, нетворкинга, где можно установить новые контакты и финальной церемонии награждения самых талантливых.

Lions Innovation Festival будет проходить 25 и 26 июня 2015 в зале Lérins каннского Дворца Фестивалей. Условия его проведения будут опубоикованы 15 января 2015 года. Прием заявок на участие будет открыт 22 января 2015 года. Больше информации ищите на сайте www.canneslions.com/innovation.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.