Cannes Lions объявляет о начале набора кандидатов в программу See It Be It

Напомним, проект See It Be It, впервые запущеный в 2014 году, преследует цель найти во всем мире женщин с высоким креативным потенциалом и проспонсировать их участие в фестивале Cannes Lions. Такое участие, по мнению организаторов и спонсоров, послужит трамплином в их дальнейшей карьере.

Участницы программы прошлых лет полностью подтвердили верность замысла организаторов. В этом году программа See It Be It получила дальнейшее развитие, в частности:

·         Назначен специальный посол See It Be It

·         Разработана актуальная повестка дня, посвященная насущным проблемам гендерного дисбаланса в отрасли

·         Предусмотрена большая продолжительность программы, дополнительные места и более представительное участие специалистов здравоохранения, инноваций и индустрии развлечений

Первым послои программы See It Be It назначена Сара Уотсон, Chief Strategy Officer of BBH New York

Венцом программы  See It Be It будет награждение лучшей представительницы топ-менеджемента в отрасли бренд-коммуникаций. Больше о программе See It Be It  и правилах участия в ней можно узнать, пройдя по ссылке: canneslions.com/seeitbeit

Официальный представитель Сannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...