Cannes Lions: Объявлены победители в категории Creative Effectiveness

Гран-при завоевало агентство FORSMAN & BODENFORS Gothenburg, Швеция за кампанию LIVE TEST SERIES для VOLVO TRUCKS.

В этой категории было присуждено всего два Золотых Льва:

1. Агентство ADAM&EVEDDB London, Великобритания за кампанию THE BEAR AND THE HARE для JOHN LEWIS

2. Агентство DROGA5 New York, США за кампанию THIS IS WHOLESOME для MONDELÉZ INTERNATIONAL

Поскольку обладателей Львов в этой категории вообще немного, мы решили опубликовать их всех.

 

Серебро:

BALD CARTOONS GRAACC NGO OGILVY BRASIL São Paulo BRAZIL
IF WE MADE IT HEINEKEN USA NEWCASTLE DROGA5 New York USA
CABLE EFFECTS DIRECTV PAY TV GREY NEW YORK  USA
INGLORIOUS FRUITS AND VEGETABLES INTERMARCHÉ FOOD RETAIL MARCEL Paris FRANCE

 

Бронза:

PENNY THE PIRATE LUXOTTICA OPSM SAATCHI & SAATCHI Sydney AUSTRALIA
DILL LIDL LIDL INGO Stockholm SWEDEN
BENTLEY BURIAL ABTO (BRAZILIAN ASSOCIATION OF ORGAN TRANSPLANTATION) INSTITUTIONAL LEO BURNETT TAILOR MADE São Paulo BRAZIL
2014 TACO BELL BREAKFAST LAUNCH (RONALD McDONALD LAUNCH) TACO BELL TACO BELL BREAKFAST MENU DEUTSCH LA  USA
THE LAUNCH OF PS4 PLAYSTATION GAMES CONSOLE BBH NEW YORK  USA
OFFROAD DAIMLER AG / SMART SMART FORTWO BBDO GROUP GERMANY Berlin GERMANY
GHITA, THE SOCIAL SHEPHERD VODAFONE VODAFONE McCANN ERICKSON ROMANIA Bucharest ROMANIA
KAN KHAJURA TESAN STATION UNILEVER INDIA UNILEVER LOWE AND PARTNERS WORLDWIDE London UNITED KINGDOM
THE AUTOCOMPLETE TRUTH UN WOMEN GENDER EQUALITY MEMAC OGILVY Dubai UNITED ARAB EMIRATES
WHY WAIT UNTIL IT'S TOO LATE? FUNERAL INSURANCE COMPANY DELA BRAND OGILVY & MATHER AMSTERDAM  THE NETHERLANDS

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.