Cannes Lions объявил компанию Samsung Electronics Creative Marketer of the Year

И эту награду никак нельзя назвать незаслуженной. Только в прошлом году работы для Samsung Electronics завоевали на Cannes Lions 27 Львов, а всего за историю фестиваля креаторы и рекламисты из 17 стран за работы для Samsung Electronics получили 74 Льва.

Философия Samsung «Meaningful Progress to Enrich Consumers’ Lives» была воплощена и воплощается сегодня во многих масштабных креативных кампаниях по всему миру. Стоит вспомнить такие кампании, получившие Львов,  как ‘Oscar Selfie’, ‘Every Day is Day One’, и особенно кампанию ‘Safety Truck’, ставшую обладательницей Titanium Lion. Кампания ‘Look at Me’, разработанная агентством Cheil Worldwide и преследовавшая цель с помощью мобильных устройств помочь детям с аутизмом наладить контакт с окружающим миром, в 2015 году получила пять Львов.

Свою заслуженную награду компания Samsung Electronics получит 25 июня 2016 года на финальной церемонии награждения Cannes Lions. Больше информации Вы сможете найти на сайте www.canneslions.com.

Официальный представитель Cannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...