Cannes Lions – 2018. Победители в категории Brand Experience & Activation Lions

20 июня в Каннах были объявлены победители Международного фестиваля креативности Cannes Lions в категории Brand Experience & Activation Lions

Гран-при досталось APPLE, Cupertino за работу TODAY AT APPLE

Золотые Львы достались следующим компаниям:

DDB CHICAGO – EXCLUSIVE THE RAINBOW

LOLA MULLENLOWE, Madrid – SCARY CLOWN NIGHT

CARREFOUR, Massy / MARCEL, Paris – BLACK SUPERMARKET

R/GA PORTLAND – A/R JORDAN

BBDO NEW YORK – LIVE LOOPER

INTEL CORPORATION, Santa Clara – INTEL DRONE LIGHT SHOW AT THE OLYMPICS

McCANN LONDON – XBOX DESIGN LAB ORIGINALS: THE FANCHISE MODEL

DIESEL, Breganze / PUBLICIS ITALY, Milan / PUBLICIS, New York – DEISEL – GO WITH THE FAKE

BETC, Paris – SAVE OUR SPECIES

HOST/HAVAS, Sydney – PALAU PLEDGE

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...