Cамые дорогие бренды 2016 года

В ТОП-10 вошли кроме уже названных трех лидеров Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric. Apple возглавляет список уже четвертый год подряд, бессменный лидер до 2013 года Coca-Cola, как и годом ранее, на третьем месте. Таким образом семь из десяти победителей представляют сектор технологий, остальные три относятся к автопроизводителям.

Суммарная стоимость всех брендов, составляющих Топ-100, достигла $1,8 трлн, увеличившись на 4,8% по сравнению с 2015 годом. В докладе представлена и динамика стоимости по отдельным маркам – здесь наибольший рост с существенным отрывом от остальных компаний продемонстрировал Facebook (+48%), за ним следуют Amazon (+33%) и LEGO (+25%).

Появились в рейтинге и новички: обе компании разделенного Hewlett-Packard – Hewlett-Packard Enterprise и HP Inc., занявшие сразу 44 и 48-е пункты соответственно, Dior, попавший на 89-е место, и Tesla, оказавшаяся на последней сотой позиции.

 


Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/10/5/137400.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.