Cамые дорогие бренды 2016 года

В ТОП-10 вошли кроме уже названных трех лидеров Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric. Apple возглавляет список уже четвертый год подряд, бессменный лидер до 2013 года Coca-Cola, как и годом ранее, на третьем месте. Таким образом семь из десяти победителей представляют сектор технологий, остальные три относятся к автопроизводителям.

Суммарная стоимость всех брендов, составляющих Топ-100, достигла $1,8 трлн, увеличившись на 4,8% по сравнению с 2015 годом. В докладе представлена и динамика стоимости по отдельным маркам – здесь наибольший рост с существенным отрывом от остальных компаний продемонстрировал Facebook (+48%), за ним следуют Amazon (+33%) и LEGO (+25%).

Появились в рейтинге и новички: обе компании разделенного Hewlett-Packard – Hewlett-Packard Enterprise и HP Inc., занявшие сразу 44 и 48-е пункты соответственно, Dior, попавший на 89-е место, и Tesla, оказавшаяся на последней сотой позиции.

 


Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/10/5/137400.phtml

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...