Cамые дорогие бренды 2016 года

В ТОП-10 вошли кроме уже названных трех лидеров Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric. Apple возглавляет список уже четвертый год подряд, бессменный лидер до 2013 года Coca-Cola, как и годом ранее, на третьем месте. Таким образом семь из десяти победителей представляют сектор технологий, остальные три относятся к автопроизводителям.

Суммарная стоимость всех брендов, составляющих Топ-100, достигла $1,8 трлн, увеличившись на 4,8% по сравнению с 2015 годом. В докладе представлена и динамика стоимости по отдельным маркам – здесь наибольший рост с существенным отрывом от остальных компаний продемонстрировал Facebook (+48%), за ним следуют Amazon (+33%) и LEGO (+25%).

Появились в рейтинге и новички: обе компании разделенного Hewlett-Packard – Hewlett-Packard Enterprise и HP Inc., занявшие сразу 44 и 48-е пункты соответственно, Dior, попавший на 89-е место, и Tesla, оказавшаяся на последней сотой позиции.

 


Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/10/5/137400.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...