Бутылка – не игрушка?

Основная мысль проекта PINAR SUT заключена в повторном использовании упаковки продукта вместо того, чтобы выбрасывать её после употребления сока или молока.

1410506790234 718532 - Бутылка - не игрушка?

Фото: packagingoftheworld.com Благодаря рациональному дизайну, упаковку можно использовать как игрушку. Возможность коллекционировать упаковки, чтобы играть вместе с детьми, должна оказать важное влияние на предпочтения потребителей. Ещё одной целью проекта является популяризация употребления молока среди детей.

1410506791122 132432 - Бутылка - не игрушка?

Фото: packagingoftheworld.com

Инновационный подход к дизайну продукта, в котором используются разные формы и цвета, призван сделать упаковку продукта отличающейся от всего, что существует сегодня в этой традиционной категории.

1410506791704 168845 - Бутылка - не игрушка?

Фото: packagingoftheworld.com

Это гарантирует, что продукт будет легко найти в магазине.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...