Бутылка емкостью в одну каплю

Жидкость для мытья посуды Pril годами рекламирует свою эффективность, обещая, что «одна капля Pril поможет отмыть целый комплект посуды». Сегодня конкурирующие бренды стали обещать то же самое. Именно поэтому компания-производитель вместе с дизайнерским агентством TBWARAAD Dubai решили наглядно продемонстрировать правдивость своих обещаний.

 

Бренд представил первую в мире мини-бутылку с посудомоечным средством Pril, в которой находится лишь одна капля. Точная копия традиционной бутылки Pril была уменьшена до размера ногтя. В настоящее время миниатюрная бутылка Pril раздаётся на пробу в супермаркетах Дубая.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...