Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати блогером завдяки унікальному алгоритму.

Платформа аналізує 32 показники з моменту створення сторінки. На рейтинг впливає кількість публікацій, активність друзів, співвідношення підписників і активних відвідувачів сторінки та інші якісні і кількісні метрики залученості. Завдяки цьому результат розраховується індивідуально і виходячи з 100% можливостей. В результаті користувач отримує свій рейтинг — від 1 до 100.

Отримана оцінка допомагає визначити, наскільки ти впливовий в соцмережах. Якщо балів виявилося менше 60, то про вплив говорити поки рано. А отримані 90 вказують на те, що у тебе є всі шанси стати Амбассадором популярного бренду.

Тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

При цьому не обов’язково мати мільйон підписників, щоб отримати високий рейтинг. Досить проявляти активність в соцмережах і робити цікавий контент, який подобається читачам. Таким чином проєкт покликаний показати, що кожна людина має вплив і може монетизувати свої соцмережі.

Як дізнатися свій рейтинг?

Зараз користувач може оцінити свій рівень впливу в Facebook та Instagram. Для цього необхідно перейти за посиланням і увійти в обліковий запис. Протягом декількох секунд унікальний алгоритм прорахує всі показники і видасть результат. Тут також можна подивитися рівень своєї активності в соціальній мережі за останні 30 днів. Крім власної статистики користувач може побачити рейтинг друзів і своє місце серед них.

Про проєкт

Myscore створений в рамках платформи маркетингу впливу Publicfast. Вперше про нього заговорили в 2014 році. Від ідеї до запуску творцям потрібен був всього лише двадцять один день. Офіційний реліз відбувся в квітні того ж року, і за перші 2 тижні на платформі зареєструвалися 38 тисяч користувачів. А за весь час свій рейтинг популярності перевірили вже більше 300 тисяч людей по всьому світу.

Проєкт створювався з метою показати кожній людині, наскільки він впливовий серед своїх друзів і підписників. Його перша версія грунтувалася на базових показниках, таких як кількість друзів і передплатників, лайків, коментарів і репоста, а також зроблених публікацій за останні 30 днів. Зараз Myscore оцінює 32 різних показника.


Читайте також: Вигадані персонажі vs. реальні люди — кого недооцінює рекламний креатив?

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...