Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати блогером завдяки унікальному алгоритму.
Платформа аналізує 32 показники з моменту створення сторінки. На рейтинг впливає кількість публікацій, активність друзів, співвідношення підписників і активних відвідувачів сторінки та інші якісні і кількісні метрики залученості. Завдяки цьому результат розраховується індивідуально і виходячи з 100% можливостей. В результаті користувач отримує свій рейтинг — від 1 до 100.
Отримана оцінка допомагає визначити, наскільки ти впливовий в соцмережах. Якщо балів виявилося менше 60, то про вплив говорити поки рано. А отримані 90 вказують на те, що у тебе є всі шанси стати Амбассадором популярного бренду.
При цьому не обов’язково мати мільйон підписників, щоб отримати високий рейтинг. Досить проявляти активність в соцмережах і робити цікавий контент, який подобається читачам. Таким чином проєкт покликаний показати, що кожна людина має вплив і може монетизувати свої соцмережі.
Як дізнатися свій рейтинг?
Зараз користувач може оцінити свій рівень впливу в Facebook та Instagram. Для цього необхідно перейти за посиланням і увійти в обліковий запис. Протягом декількох секунд унікальний алгоритм прорахує всі показники і видасть результат. Тут також можна подивитися рівень своєї активності в соціальній мережі за останні 30 днів. Крім власної статистики користувач може побачити рейтинг друзів і своє місце серед них.
Про проєкт
Myscore створений в рамках платформи маркетингу впливу Publicfast. Вперше про нього заговорили в 2014 році. Від ідеї до запуску творцям потрібен був всього лише двадцять один день. Офіційний реліз відбувся в квітні того ж року, і за перші 2 тижні на платформі зареєструвалися 38 тисяч користувачів. А за весь час свій рейтинг популярності перевірили вже більше 300 тисяч людей по всьому світу.
Проєкт створювався з метою показати кожній людині, наскільки він впливовий серед своїх друзів і підписників. Його перша версія грунтувалася на базових показниках, таких як кількість друзів і передплатників, лайків, коментарів і репоста, а також зроблених публікацій за останні 30 днів. Зараз Myscore оцінює 32 різних показника.
Читайте також: Вигадані персонажі vs. реальні люди — кого недооцінює рекламний креатив?