Вчора мережа Burger King запустила глобальну рекламну кампанію, спрямовану на те, щоб підкреслити свій намір відмовитися від штучних консервантів. Такі кампанії відбуваються регулярно і рідко привертають до себе якусь особливу увагу. Але цього разу компанія Burger King перевершила саму себе в тому, що стосується сміливого маркетингу. Кампанія «Пліснявий воппер» (Moldy Whopper) – спільне дітище аж трьох агенцій – показує у надвисокій роздільній здатності фото та відео того, як воппер пожирається не людьми, а невблаганним часом. Простіше кажучи, нам показують, як воппер гниє.
У цій рекламі ми бачимо, як всі інгредієнти воппера поступово вкриваються цвіллю. А дата в кутку показує, як довго цей воппер був відданий на ласку природи (зазвичай не більше місяця). І слоган, який проголошує: «краса без штучних консервантів».
Над кампанією працювали три агенції: Ingo, David (обидві – дочірні агенції Ogilvy) та Publicis.
Цей пліснявий воппер покликаний передати намір бренда позбутися всіх штучних консервантів у своїх товарах до кінця цього року. Частково це компанії вже вдалося. Принаймні, у Європі.
Фернандо Мачадо (Fernando Machado), директор з маркетингу Burger King, пояснює: «Ми переконані, що справжня їжа – смачніша. Тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися будь-яких штучних консервантів, барвників та ароматизаторів у тому меню, яке ми пропонуємо в усіх країнах світу».
Ця кампанія бере свій початок у Скандинавії, де воппер вже й так не містить жодних консервантів, оскільки було доведено, що вони становлять певний ризик для здоров’я дітей.
Як зробити пліснявий воппер фотогенічним?
З точки зору здорового глузду кампанія «Пліснявий воппер» здається дуже непростою. Але з практичної точки зору вона виявилася ще складнішою. Знадобилися місяці, щоб зробити пліснявий воппер дійсно фотогенічним.
Бьорн Сталь (Björn Ståhl), креативний директор Ingo, розповів: «Ми дуже пишаємося реалізацією цієї ідеї. Цвіль росте дуже непередбачувано. Нам довелося кілька місяців експериментувати з різними видами плісняви, щоб повною мірою передати красу того, що зазвичай вважається огидним. Я ніколи не думав, що одного дня мені доведеться стати спеціалістом з плісняви. Але щоб все вийшло так, як задумано, це було необхідно».
Знавці фастфуду впізнають також у кампанії «Пліснявий воппер» шпильку у бік МакДональдз. Адже «Останній чізбургер в Ісландії» був виставлений на огляд публіки ще з того часу, як мережа МакДональдз покинула цю країну. Було це у 2009 році, і той самий чізбургер і досі лишається нетлінним.