Бургер больше селфи и Facebook
 10 декабря во французских закусочных Burger King появилось ограниченное предложение – два сэндвича «Экстралонг сырный Чили» (Xtra Long Chili Cheese) и «Лонг Чикен с беконом и сыром» (Long Chicken Bacon & Cheese).

В рамках промокампании креативщики из агентства Buzzman придумали образ огромного бургера, который не поместился ни в одной социальной сети. Кусочки сэндвичей были «разбросаны» по страницам Burger King в Facebook, Twitter, Instagram, Vine и YouTube. Все профили были связаны между собой. Начало сэндвича появилось в Facebook, середину можно было обнаружить по ссылкам в других соцсетях, а в конце пути был еще один пост на Facebook, в котором компания наконец-то представляла новинку в меню.

При этом для каждого канала коммуникации выбрали подходящее рекламное сообщение: Twitter: «Как всегда мало места. И 140 символов не достаточно», Instagram: «Единственный бургер, который никогда не влезет полностью на селфи», Vine: «Цикл почти замкнулся».

 

 

 

 

 

 

 

Заглавная иллюстрация: shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...