Будущее креатива родом из футбола от Джеймса Киркхема

Джеймс Киркхем неоднократно делился своим авторитетным мнением на Cannes Lions. И в этом году он не изменяет традициям – Киркхем расскажет что именно, по его мнению, диджитал отрасль может извлечь из спорта. 

Понятие креативного агентства и принципов его работы обсуждалось, пожалуй, всеми и вся. Активно дискуссируют так же о целесообразности формы и месторасположения рекламы. Джеймс Киркхем со своим ресурсом Copa90 хочет представить принципиально новый подход. Он видит ответ на все вопросы в наиболее неожиданном источнике – футбол. Ведь охват трансляции футбольного матча по телевизору и его обзор в газетах блекнет на фоне мгновенной динамики пресс-конференции в Periscoped или собственного канала футболиста в Snapchat. Сейчас всё стремится соответствовать сумасшедшей динамике нашей реальности. Потому Киркхем считает, что именно футбол может помочь креативным агентствам перейти на новый этап. 

Эта сессия от Copa90 является лишь частью спортивной тематики программ на Lions Entertainment в этом году. После эстафету подхватят WWE с Джоном Сины, Octagon (совместно с MasterCard), Rugby World Cup и IMG.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...