Британські коміки озвучили тварин в кампанії, покликаній врятувати Лондонський зоопарк

Відомі британські коміки приєдналися до заклику сера Девіда Аттенборо підтримати лондонські зоопарки, які через пандемію довелося протримати зачиненими довше, ніж у часи Другої світової війни. Перша фаза кампанії, яка була запущена минулого тижня, привернула до себе чималу увагу, завдяки чому в нещодавно оприлюдненому телевізійному ролику в підтримку зоопарків Зоологічного товариства Лондона (ZSL) відомі коміки озвучили тварин, які планують для зоопарку маркетингову кампанію.

Це кумедне відео, яке несе в собі серйозне послання, було створене агенцією Wunderman Thompson UK. Впізнавані для багатьох британців голоси заговорили від імені технологічно необізнаного жирафа, пари #лемурів, які люблять ліпити хештеги на все на світі, високодуховної горили та інших персонажів.

Через COVID-19 обидва наукові зоопарки Зоологічного товариства Лондона залишалися зачиненими впродовж майже трьох місяців, що відбулося вперше з 1940 року. Але навіть під час Другої світової війни Лондонський зоопарк було зачинено лише на неповні два тижні. Оскільки Товариство не отримує офіційного фінансування з боку держави, відсутність доходу від продажу вхідних квитків сильно вдарила по Лондонському зоопарку, адже догляд за двадцятьма тисячами тварин обходиться у мільйон фунтів стерлінгів на місяць. І це вже не кажучи про глобальні природоохоронні програми Товариства.

Кампанія звертається до публіки з проханням підтримати фінансово Лондонський зоопарк через вебсайт Just Giving. Вона включає в себе кілька серій, в яких глядачі можуть побачити «новий маркетинговий відділ» зоопарку – тварин, які в ньому живуть.

Коміки озвучили тварин, що зібралися на вкрай важливу нараду. Імператорський тамарин Боб, якого озвучив Білл Бейлі, скликав своїх волохатих та вкритих пір’ям «колег», щоб обговорити збір коштів у нинішній надзвичайній ситуації.

Створення постерів у підтримку цієї кампанії, які зараз можна побачити по всьому Лондону, пояснюється тим, що у азійського лева Бхану дуже «вдало» завис екран під час відеоконференції, саме тоді, коли він позіхав на всю пащеку, що й дозволило впіймати ідеальний образ.

Під загрозою зникнення

Білл Бейлі, комік, актор та музикант, який давно підтримує Зоологічне товариство Лондона, зазначив: «Я був дуже радий стати голосом тамарина Боба, щоб підтримати це звернення. Це – гідна мета, і до того ж мені здається, що я та Боб дуже схожі – ми обоє вміємо радіти життю і маємо ексцентричні вуса. Мені не раз випадала можливість попрацювати з Товариством, щоб привернути увагу до їх важливих природоохоронних проєктів, присвячених захисту зникаючих видів. Але зараз під загрозою зникнення опинилося вже саме Товариство».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...

Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020

Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція ...