Британські коміки озвучили тварин в кампанії, покликаній врятувати Лондонський зоопарк

Відомі британські коміки приєдналися до заклику сера Девіда Аттенборо підтримати лондонські зоопарки, які через пандемію довелося протримати зачиненими довше, ніж у часи Другої світової війни. Перша фаза кампанії, яка була запущена минулого тижня, привернула до себе чималу увагу, завдяки чому в нещодавно оприлюдненому телевізійному ролику в підтримку зоопарків Зоологічного товариства Лондона (ZSL) відомі коміки озвучили тварин, які планують для зоопарку маркетингову кампанію.

Це кумедне відео, яке несе в собі серйозне послання, було створене агенцією Wunderman Thompson UK. Впізнавані для багатьох британців голоси заговорили від імені технологічно необізнаного жирафа, пари #лемурів, які люблять ліпити хештеги на все на світі, високодуховної горили та інших персонажів.

Через COVID-19 обидва наукові зоопарки Зоологічного товариства Лондона залишалися зачиненими впродовж майже трьох місяців, що відбулося вперше з 1940 року. Але навіть під час Другої світової війни Лондонський зоопарк було зачинено лише на неповні два тижні. Оскільки Товариство не отримує офіційного фінансування з боку держави, відсутність доходу від продажу вхідних квитків сильно вдарила по Лондонському зоопарку, адже догляд за двадцятьма тисячами тварин обходиться у мільйон фунтів стерлінгів на місяць. І це вже не кажучи про глобальні природоохоронні програми Товариства.

Кампанія звертається до публіки з проханням підтримати фінансово Лондонський зоопарк через вебсайт Just Giving. Вона включає в себе кілька серій, в яких глядачі можуть побачити «новий маркетинговий відділ» зоопарку – тварин, які в ньому живуть.

Коміки озвучили тварин, що зібралися на вкрай важливу нараду. Імператорський тамарин Боб, якого озвучив Білл Бейлі, скликав своїх волохатих та вкритих пір’ям «колег», щоб обговорити збір коштів у нинішній надзвичайній ситуації.

Створення постерів у підтримку цієї кампанії, які зараз можна побачити по всьому Лондону, пояснюється тим, що у азійського лева Бхану дуже «вдало» завис екран під час відеоконференції, саме тоді, коли він позіхав на всю пащеку, що й дозволило впіймати ідеальний образ.

Під загрозою зникнення

Білл Бейлі, комік, актор та музикант, який давно підтримує Зоологічне товариство Лондона, зазначив: «Я був дуже радий стати голосом тамарина Боба, щоб підтримати це звернення. Це – гідна мета, і до того ж мені здається, що я та Боб дуже схожі – ми обоє вміємо радіти життю і маємо ексцентричні вуса. Мені не раз випадала можливість попрацювати з Товариством, щоб привернути увагу до їх важливих природоохоронних проєктів, присвячених захисту зникаючих видів. Але зараз під загрозою зникнення опинилося вже саме Товариство».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.