Британські коміки озвучили тварин в кампанії, покликаній врятувати Лондонський зоопарк

Відомі британські коміки приєдналися до заклику сера Девіда Аттенборо підтримати лондонські зоопарки, які через пандемію довелося протримати зачиненими довше, ніж у часи Другої світової війни. Перша фаза кампанії, яка була запущена минулого тижня, привернула до себе чималу увагу, завдяки чому в нещодавно оприлюдненому телевізійному ролику в підтримку зоопарків Зоологічного товариства Лондона (ZSL) відомі коміки озвучили тварин, які планують для зоопарку маркетингову кампанію.

Це кумедне відео, яке несе в собі серйозне послання, було створене агенцією Wunderman Thompson UK. Впізнавані для багатьох британців голоси заговорили від імені технологічно необізнаного жирафа, пари #лемурів, які люблять ліпити хештеги на все на світі, високодуховної горили та інших персонажів.

Через COVID-19 обидва наукові зоопарки Зоологічного товариства Лондона залишалися зачиненими впродовж майже трьох місяців, що відбулося вперше з 1940 року. Але навіть під час Другої світової війни Лондонський зоопарк було зачинено лише на неповні два тижні. Оскільки Товариство не отримує офіційного фінансування з боку держави, відсутність доходу від продажу вхідних квитків сильно вдарила по Лондонському зоопарку, адже догляд за двадцятьма тисячами тварин обходиться у мільйон фунтів стерлінгів на місяць. І це вже не кажучи про глобальні природоохоронні програми Товариства.

Кампанія звертається до публіки з проханням підтримати фінансово Лондонський зоопарк через вебсайт Just Giving. Вона включає в себе кілька серій, в яких глядачі можуть побачити «новий маркетинговий відділ» зоопарку – тварин, які в ньому живуть.

Коміки озвучили тварин, що зібралися на вкрай важливу нараду. Імператорський тамарин Боб, якого озвучив Білл Бейлі, скликав своїх волохатих та вкритих пір’ям «колег», щоб обговорити збір коштів у нинішній надзвичайній ситуації.

Створення постерів у підтримку цієї кампанії, які зараз можна побачити по всьому Лондону, пояснюється тим, що у азійського лева Бхану дуже «вдало» завис екран під час відеоконференції, саме тоді, коли він позіхав на всю пащеку, що й дозволило впіймати ідеальний образ.

Під загрозою зникнення

Білл Бейлі, комік, актор та музикант, який давно підтримує Зоологічне товариство Лондона, зазначив: «Я був дуже радий стати голосом тамарина Боба, щоб підтримати це звернення. Це – гідна мета, і до того ж мені здається, що я та Боб дуже схожі – ми обоє вміємо радіти життю і маємо ексцентричні вуса. Мені не раз випадала можливість попрацювати з Товариством, щоб привернути увагу до їх важливих природоохоронних проєктів, присвячених захисту зникаючих видів. Але зараз під загрозою зникнення опинилося вже саме Товариство».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...