Британское ТВ рискует потерять миллиард фунтов на рекламе

Финансовые потери объясняют тем, что на телевизионном рынке IT-компании станут мощными агрегаторами, которые обеспечат единый доступ к разнообразным источникам информации

Традиционные телевизионные компании Великобритании, такие как BBC, ITV и Sky, в ближайшие время будут терять по 1 млрд евро выручки ежегодно из-за конкуренции с IT-компаниями. Об этом сообщает The Guardian со ссылкой на доклад британской консалтинговой компании OC&C Strategy Consultants.

Главную угрозу британскому телевидению представляют платформы YouTube, Facebook и Amazon. Телеиндустрия может прийти к тому, что появятся единые мощные агрегаторы, которые будут аккумулировать в себе сразу несколько видов контента и обеспечат диверсификацию источников информации, получаемой пользователями. Уже сейчас по такому принципу работают Facebook и YouTube – контент каналов широко представлен на этих платформах.

Расчеты OC&C Strategy Consultants основывается в том числе и на опыте в других сферах. Так, таксопарки с приходом сервисов вроде Uber стали зарабатывать в среднем на 20% меньше, традиционные страховые компании потеряли 5-10% выручки, в музыкальной и новостной индустриях доходы упали на 20-30%.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...